Przejdź do głównej zawartości

Fashion obsession x 3




1. Fishbone shirt | Basic Vest
2. H&M top | Street One blouse
3. Esprit blouse | Orsay skirt


Zdjęcia średnio dobrej jakości, no ale cóż, ważne, że są:) Tak jak pisałam, zrobiłam stylizacje z wieszaka. Najbardziej jestem zadowolona, że buszując dziś w garderobie znalazłam mnóstwo ciekawych rzeczy, które fajnie mogę skomponować z innymi:) Znalazłam coś a'la ramoneskę, sukienkę (a do niej można skomponować wiele rzeczy: kamizelka, ramoneska, kurtka, sweter, nie wyobrażam sobie innych butów jak botki, lity czy trampki♥), mam też kolorowy, krótki top z guzikami do zapinania (można też go zawiązać na dole), który świetnie będzie pasował do moich ulubionych, jeansowych szortów z wyższym stanem:):) Znalazłam jeszcze koszulę w kratę, która z luźnymi spodniami stworzy boyfriend styl:)


Mam zamiar jeszcze jutro czy może w piątek zajrzeć do sh. Ciekawe, czy znajdę jakieś nowe perełki:)

CONTACT
email:nessa97@vp.pl

Komentarze