20:19:00

Funny start

Dzisiejszy dzień był bardzo sympatyczny:) Po południem wybrałam się na zwiedzanie naszego miasta. Po co? Żeby znaleźć odpowiedni rejon na zdjęcia:):) Znalazłam piękne, stare (nie)opuszczone mury, kamienice i familoki które są naprawdę jednym wielkim ubóstwem ale mają w sobie pewną cząstkę, która mnie zachwyciła:D Byłyśmy też na polanie, która jest nieziemska!:) Pięknie zazieleniona a do tego tyyyle kwiatów:) Mam już nawet wizję! Później poszłyśmy do najbliższego second-handu. Znalazłam 2 perełki za niecałe 10 zł, ale jeszcze nie mam ich w szafie. Przeczekam, mam nadzieję, że przyjdą jeszcze lepsze, bo robie wieeelki porządek w mojej garderobie:)

♥ ♥ ♥

Robiąc te porządki, rano zestawiłam kilka stylizacji. Tak z wieszaka:) Chciałam dodam, ale coś łącze na to nie pozwala:( Spróbuje później!

♥ ♥ ♥

Tymczasem, pokaże Wam nową perełkę-sukienka:):)




Sh dress | Jewelry necklecke |

CONTACT:
email: nessa97@vp.pl

1 komentarz:

  1. ładnie :)

    http://feelingweightlessagain.blogspot.com/
    http://feelingweightlessagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Funny start

Dzisiejszy dzień był bardzo sympatyczny:) Po południem wybrałam się na zwiedzanie naszego miasta. Po co? Żeby znaleźć odpowiedni rejon na zdjęcia:):) Znalazłam piękne, stare (nie)opuszczone mury, kamienice i familoki które są naprawdę jednym wielkim ubóstwem ale mają w sobie pewną cząstkę, która mnie zachwyciła:D Byłyśmy też na polanie, która jest nieziemska!:) Pięknie zazieleniona a do tego tyyyle kwiatów:) Mam już nawet wizję! Później poszłyśmy do najbliższego second-handu. Znalazłam 2 perełki za niecałe 10 zł, ale jeszcze nie mam ich w szafie. Przeczekam, mam nadzieję, że przyjdą jeszcze lepsze, bo robie wieeelki porządek w mojej garderobie:)

♥ ♥ ♥

Robiąc te porządki, rano zestawiłam kilka stylizacji. Tak z wieszaka:) Chciałam dodam, ale coś łącze na to nie pozwala:( Spróbuje później!

♥ ♥ ♥

Tymczasem, pokaże Wam nową perełkę-sukienka:):)




Sh dress | Jewelry necklecke |

CONTACT:
email: nessa97@vp.pl

Share This Article:

CONVERSATION

1 komentarze :

  1. ładnie :)

    http://feelingweightlessagain.blogspot.com/
    http://feelingweightlessagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger