16:23:00

Hi my Croatia!

Uwielbiam egzotyczne podróże, w tym roku również się udało i wyjechałam do Karlobagu w Chorwacji:) Powiem Wam, że prześwietne miejsce! Karlobag nie jest aż tak dużym miastem jak np. Dubrovnik czy Crikvenica, ale jest tam nieziemsko:)




















Widoki są przepiękne! Miasto ma swoje uroki i jest bardzo magiczne:) Idąc główną drogą miasta widzimy panoramę: góry a po prawej stronie Adriatyk:)


Pięknie podświetlany napis hotelu Zagreb zaprasza do siebie turystów:)


Na rynku z przyjaciółkami:) Były też pyszne lody jak i owoce

Jedna z chorwackich ulic. Jak już napisałam miasteczko jest magiczne. Idąc tymi uliczkami na prawdę można zabłądzić! Jest to jakiś labirynt!:)





Przy głównej ulicy można było przejść na małe molo:) Nie zabrakło też ozdobnej roślinności i ławeczek, przy których można spędzić swój wolny czas

Główna ulica Karlobagu


Widok z mojego hotelu!:)


A tutaj widok z korytarza hotelu:) Zauważyłam go kiedy wracałam do pokoju


A tutaj mój pierwszy z dwóch basenów na terenie hotelu. W jednym, czyli w tym, cieplutka woda a w drugim (znajdował się w osobnym pomieszczeniu;-)) już chłodniejsza woda, która dawała nam niezłe odświeżenie w czasie pobytu gorących tam dni:)


Zrobiliśmy sobie wycieczkę na chorwacką wyspę Pag :) 


Pod palmą:-) (dosłownie!)


Jedna z ulic na wyspie :) Można podsumować: ludzi od groma, jedzenie pyszne a drinki..orzeźwiające ;-)


A to już kochany Karlobag





Miasto nocą:):)


 Pyszna, wyśmienita, najlepsza chorwacka pizza Vezuvio!:) Pyyyycha!


Po takich pysznościach trzeba było wybrać się na jakiś spacer:) Ale tutaj spacer jest czystą przyjemnością! Z takimi widokami?! Zaaaawsze!


Plitwickie jeziora:)


Takim oto statkiem przepływaliśmy w Plitwickim parku :)


A jaki kolor ma woda? BŁĘKITNY!:)





No i punkt widokowy:)

Podróż po Chorwacji zakończyłam zadowolona i pełna życia;-)

CONTACT
email:nessa97@vp.pl

2 komentarze:

  1. Świetne szorty te jeansowe :) Zazdroszczę podróży. Zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:) Okej, już wpadam i zapraszam do siebie, kiedy będzie coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Hi my Croatia!

Uwielbiam egzotyczne podróże, w tym roku również się udało i wyjechałam do Karlobagu w Chorwacji:) Powiem Wam, że prześwietne miejsce! Karlobag nie jest aż tak dużym miastem jak np. Dubrovnik czy Crikvenica, ale jest tam nieziemsko:)




















Widoki są przepiękne! Miasto ma swoje uroki i jest bardzo magiczne:) Idąc główną drogą miasta widzimy panoramę: góry a po prawej stronie Adriatyk:)


Pięknie podświetlany napis hotelu Zagreb zaprasza do siebie turystów:)


Na rynku z przyjaciółkami:) Były też pyszne lody jak i owoce

Jedna z chorwackich ulic. Jak już napisałam miasteczko jest magiczne. Idąc tymi uliczkami na prawdę można zabłądzić! Jest to jakiś labirynt!:)





Przy głównej ulicy można było przejść na małe molo:) Nie zabrakło też ozdobnej roślinności i ławeczek, przy których można spędzić swój wolny czas

Główna ulica Karlobagu


Widok z mojego hotelu!:)


A tutaj widok z korytarza hotelu:) Zauważyłam go kiedy wracałam do pokoju


A tutaj mój pierwszy z dwóch basenów na terenie hotelu. W jednym, czyli w tym, cieplutka woda a w drugim (znajdował się w osobnym pomieszczeniu;-)) już chłodniejsza woda, która dawała nam niezłe odświeżenie w czasie pobytu gorących tam dni:)


Zrobiliśmy sobie wycieczkę na chorwacką wyspę Pag :) 


Pod palmą:-) (dosłownie!)


Jedna z ulic na wyspie :) Można podsumować: ludzi od groma, jedzenie pyszne a drinki..orzeźwiające ;-)


A to już kochany Karlobag





Miasto nocą:):)


 Pyszna, wyśmienita, najlepsza chorwacka pizza Vezuvio!:) Pyyyycha!


Po takich pysznościach trzeba było wybrać się na jakiś spacer:) Ale tutaj spacer jest czystą przyjemnością! Z takimi widokami?! Zaaaawsze!


Plitwickie jeziora:)


Takim oto statkiem przepływaliśmy w Plitwickim parku :)


A jaki kolor ma woda? BŁĘKITNY!:)





No i punkt widokowy:)

Podróż po Chorwacji zakończyłam zadowolona i pełna życia;-)

CONTACT
email:nessa97@vp.pl

Share This Article:

CONVERSATION

2 komentarze :

  1. Świetne szorty te jeansowe :) Zazdroszczę podróży. Zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:) Okej, już wpadam i zapraszam do siebie, kiedy będzie coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger