19:17:00

New white nails

fot. wyszukane

Tak, moda powróciła. Znowu zwykły, klasyczny biały powraca i jest moim numerem jeden:):) Ten kolor, co naście lat temu "królował" na paznokciach jest dziś (przynajmniej u mnie) absolutnym hitem!!! Tak samo jak na zdjęciu, świeżutkie, nowe dzisiejsze pomalowane na biały lakier paznokcie:) Uwielbiam je!

Today I painted my white nails:) My white nails is my number one:):) I like it!


Jakie plany na przyszły tydzień? Na pewno gotowanie:) Jakoś teraz chce mi się odkrywać mój talent kulinarny:):) A to ci dopiero.. poza tym pójdę do lumpów poszukać jakiś nowych perełek, od tak..:)

Recently I want to explore my culinary talent. Haha, yes it's true:):) Otherwise I go to the second-hand:)



CONTACT

7 komentarzy:

  1. białe paznokcie są świetne, pasują do wszystkiego i są mega klasyczne! widzę, że blog dopiero się rozrasta, ale mam nadzieję, że będzie coraz ciekawszy. dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) pozdrawiam!

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, nieźle się zapowiada :)
    a co do białych paznokci to mi również się bardzo podobają.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam www.euier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Really like white nails for some outfits:)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoj angielski jest tragiczny. Dobrze ze przestalas wrzucac te 'tlumaczenia'. Nikt ich i tak nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń

New white nails

fot. wyszukane

Tak, moda powróciła. Znowu zwykły, klasyczny biały powraca i jest moim numerem jeden:):) Ten kolor, co naście lat temu "królował" na paznokciach jest dziś (przynajmniej u mnie) absolutnym hitem!!! Tak samo jak na zdjęciu, świeżutkie, nowe dzisiejsze pomalowane na biały lakier paznokcie:) Uwielbiam je!

Today I painted my white nails:) My white nails is my number one:):) I like it!


Jakie plany na przyszły tydzień? Na pewno gotowanie:) Jakoś teraz chce mi się odkrywać mój talent kulinarny:):) A to ci dopiero.. poza tym pójdę do lumpów poszukać jakiś nowych perełek, od tak..:)

Recently I want to explore my culinary talent. Haha, yes it's true:):) Otherwise I go to the second-hand:)



CONTACT

Share This Article:

CONVERSATION

7 komentarze :

  1. białe paznokcie są świetne, pasują do wszystkiego i są mega klasyczne! widzę, że blog dopiero się rozrasta, ale mam nadzieję, że będzie coraz ciekawszy. dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) pozdrawiam!

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, nieźle się zapowiada :)
    a co do białych paznokci to mi również się bardzo podobają.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam www.euier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Really like white nails for some outfits:)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoj angielski jest tragiczny. Dobrze ze przestalas wrzucac te 'tlumaczenia'. Nikt ich i tak nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger