Przejdź do głównej zawartości

Sunny and second-hand day

Dzień zdecydowanie na dużego plusa:) Mój wolny czas poświęciłam sobie na buszowanie w second handzie:) Znalazłam wiele różnych rzeczy. Może nie wszystkie nadają się dla mnie ale jednak, coś było. Znalazłam kilka ładnych topów, sweterków ale także gorsetów i tzw. "pończo":) Wg mnie bardzo ładnie można go skompletowac na jedne z cieplejszych dni jesieni bądź zimy:) Do botków lub koturnów (a za niedługo planuje kupno nowych butów na sezon jesienno-zimowy) jak znalazł:) a pod to jakiś sweterek:) Kiedy oglądałam długie spodnie, cos a'la dzwony wymyśliłam nową rzecz:) W następnych postach, pokaże Wam jak nosic za długie i za szerokie spodnie:) Robiąc sobie spacer po mieście znalazłam następny ciucholand. Wiele razy tam przechodziłam, ale go nie widziałam, no cóż jutro trzeba do niego zajrzec:) dziś się nie dało, ponieważ nie zdążyłam w godzinach otwarcia:):)

Today i was going to the second-hand:) I find fashion and very nice clothes:) I think that you can complete it right:) I note in my town new sh:) I'm happy:)


Komentarze

  1. Boże, jak ja dawno nie byłam w ciucholandzie ;D
    trzeba się wybrać!
    Pozdrawiam! ;)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę się wybrać na małe zakupki :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz