Przejdź do głównej zawartości

Vanilla strawberry cocktail

W takie upalne dni najlepsze są zimne napoje:) Moimi ulubionymi jest kawa mrożona czy właśnie owocowy, zimny koktajl:):) Pyyycha! No cóż, do 10 miesięcy ciężkiej pracy pozostało kilkanaście dni, a więc trzeba je dobrze wykorzystać. Przygotowałam dla Was już kilka stylizacji, ale niestety mam całkowity brak zdjęć. Obiecuję, że w końcu się to zmieni i zobaczycie moje "cacuszka":) Tymczasem, kiedy mam wolną chwilę wybieram się do najbliższych sh i szukam co nieco ;-) Najlepsze jest to, że nie wiadomo na co się trafi:) Nie wiem czy jeszcze w tym tygodniu dam radę wstąpić do second handu, ale może w następnym. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to jutro kupuję lity:):)

It's very sunny day! So I like drink iced coffee or friut, cold cocktail!:):) Delicious! I prepare my stylizations for you. I like sh, because one don't knows what you find:)

Komentarze

  1. dziękuję za odwiedziny:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w szukaniu perełek w sh!
    ineeczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. delicious!

    xo

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również podoba mi się twój blog :) widzę, że chyba interesujesz się fotografią :) obserwuję i liczę na to samo xd
    http://eatlovefreak.blogspot.com/ <- zapraszam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Twój komentarz. Ja właśnie dodałam Cię do obserwowanych, teraz Twoja kolej :)

    Jeśli udało Ci się kupić te lity, to gratuluję zakupu, są świetne, mają charakter :)

    Pozdrawiam
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, możemy, tak wiec + follow ! ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrożona kawa zawsze najlepsza ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz