Przejdź do głównej zawartości

Floral skirt

Zestaw jest bardzo prosty i można go wręcz nazwać banałem, co jest prawdą. Kwiecistą spódniczkę można skompletować z prostymi i jednokolorowymi koszulkami czy bluzkami:) Ja dziś wybrałam białą koszulę, ale może być też coś innego z mojej szafy: jeans, lemon czy inne kolory:-) Spódnica jest raczej na lato, ale kiedy będzie taka złota, ciepła jesień również ją ubiorę z rajstopami i moimi butami "kotami":):)

It's a very simple outfit: floral skirt, white blouse and my new shoes:-) I like it;-) The skirt is stylish with simply and one colours t-shirt or blouse:) I choose white blouse, but maybe I wear jeans or lemon colours with this skirt.








Cropp town skirt | no name blouse | Lita Platform Boots | Funk'n'soul bag | Pandora bracelet

Komentarze

  1. Butki świetne:))
    obserwuję;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam do mnie
    http://my-point-my-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ojej, mierzyłam tę spódniczkę i zrezygnowałam ; cc Teraz żałuję, bo prezentuje się bardzo ładnie ; ))
    pozdrowienia ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your shoes!! the look amazing on you! Such a grat combo I woudl have added a blaze or a leather jacket! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter: @shineonbyandrea Instagram: shineonbyandrea Pinterest: shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz