20:35:00

Mobile mix

Nadszedł weekend, a wraz z jego nadejściem mam dużo planów. Między innymi wyjście dziś na zdjęcia, ale niestety nie udało się, bo zbyt późno się umawiałam. Mam nadzieję, że jutro się uda:) Mam już tyle pomysłów na jesień, że aż trudno będzie mi się potem połapać co z czym połączyć!:):) A co do nadchodzącej pory roku i sezonu jesiennego: już w następnych postach zamierzam zrobić moją listę must have na jesień:-)
Dziś, niestety, bez postu modowego, ale mam dla Was mobile mix:) Po weekendzie spodziewajcie się nowego outfitu:) Pozdrawiam Was!

It's the weekend and I very happy! Today I had to go in the pictures, but unfortunately I late in dating. I hope, tommorow I go :) I have a lots of ideas for outfits for autumn:) I'm going to create a must have list on autumn:)
Today, not fashion post but I prepare for you: my mobile mix:)






Zapraszam Was jeszcze na mojego tumblra :)

My new tumblr

13 komentarzy:

  1. ślicnzy ten biały sweterek :) czekam aż zobaczę stylizację w nim w roli głównej :)

    xx k.m

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix! :) mam ochotę na tę czekoladkę ;>

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny sweter na 3 zdjęciu zapraszam do mnie http://natashke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ombre:( mi nigdy nie chce wyjść;)
    +zapraszam na konkursik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba wprawy, chociaż te co mam zrobione były całkiem na szybko:):)

      Usuń
  5. Druga kolumna zdjęcie po prawej - świetny sweterek! Pokaż go ; )

    obserwuję i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez krucho z tymi gwiazdkami a szkoda mi kasy na ten box bo subskrybuję już inny

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog dodany do ulubionych :))
    Jeśli chcesz, follow me on Google and bloglovin

    jesuismonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta milka to moja ulubiona czekolada :)

    OdpowiedzUsuń

Mobile mix

Nadszedł weekend, a wraz z jego nadejściem mam dużo planów. Między innymi wyjście dziś na zdjęcia, ale niestety nie udało się, bo zbyt późno się umawiałam. Mam nadzieję, że jutro się uda:) Mam już tyle pomysłów na jesień, że aż trudno będzie mi się potem połapać co z czym połączyć!:):) A co do nadchodzącej pory roku i sezonu jesiennego: już w następnych postach zamierzam zrobić moją listę must have na jesień:-)
Dziś, niestety, bez postu modowego, ale mam dla Was mobile mix:) Po weekendzie spodziewajcie się nowego outfitu:) Pozdrawiam Was!

It's the weekend and I very happy! Today I had to go in the pictures, but unfortunately I late in dating. I hope, tommorow I go :) I have a lots of ideas for outfits for autumn:) I'm going to create a must have list on autumn:)
Today, not fashion post but I prepare for you: my mobile mix:)






Zapraszam Was jeszcze na mojego tumblra :)

My new tumblr

Share This Article:

CONVERSATION

13 komentarze :

  1. ślicnzy ten biały sweterek :) czekam aż zobaczę stylizację w nim w roli głównej :)

    xx k.m

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix! :) mam ochotę na tę czekoladkę ;>

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny sweter na 3 zdjęciu zapraszam do mnie http://natashke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ombre:( mi nigdy nie chce wyjść;)
    +zapraszam na konkursik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba wprawy, chociaż te co mam zrobione były całkiem na szybko:):)

      Usuń
  5. Druga kolumna zdjęcie po prawej - świetny sweterek! Pokaż go ; )

    obserwuję i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez krucho z tymi gwiazdkami a szkoda mi kasy na ten box bo subskrybuję już inny

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog dodany do ulubionych :))
    Jeśli chcesz, follow me on Google and bloglovin

    jesuismonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta milka to moja ulubiona czekolada :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger