Przejdź do głównej zawartości

DIY bracelet

Niestety, dziś bez stylizacji..ale nie martwcie się, opublikuję ją już niedługo:) Natomiast jutro wyjeżdżam i wrócę prawdopodobnie w piątek. Dziś krótko i na temat: przedstawiam Wam moje nowe love-DIY bransoletkę:D Nic prostszego od zwykłego rzemyka z zawieszką serduchem:) Bransoletkę mam ubraną z tego zestawu.
Miłego weekendu:)


Unfortunetly, today not stylish, but I want to show you my new love-DIY bracelet:D Bracelet you can see in this set.
Have a nice weekend!:)


Komentarze

  1. uwielbiam bransoletki;D

    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie klasyczne dodatki! Pasują do wielu stylizacji i nie są kosztowne. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana, ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) dodaję do obserwowanych :)
    i śliczna bransoletka <3

    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna bransoletka <3
    pozdrawiam, i zapraszam w wolnej chwili do mnie :) Może wspólnie zaobserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba!
    jest cudna <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję :)
    bardzo mi się podobają kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza jest ta bransoletka. Wywołuje u mnie pozytywne wspomnienia, bo bardzo podobną miała na sobie moja przyjaciółka w dniu, w którym się zaprzyjaźniłyśmy:)
    Głupie pytanie, ale czy naprawdę masz na imię Vanessa czy to tylko nick? Ślicznę imię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. beAllTheRage: Dziękuję za miłe słowa:) To nie nick, to moje prawdziwe imię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kawałek kurtki w pięknym kolorze :) czekam na więcej i obserwuje :) ann

    OdpowiedzUsuń
  11. Dream vestido: Dziękuję:) Stylizacja z tą kurtką to poprzedni post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletka jest śliczna ;)
    a kolor katany awwww ! cudny ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie http://patiissiii.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW jakie niesamowite DIY !!! Padłam i leżę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mówią: diabeł twki w szczegółach, więc dodatki są bardzo ważne;)
    Zapraszamy do nas: www.pomiedzybialymaczarnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie gdyż też założyłam bloga, na którym zamierzam publikować różne stylizacje(z adresami właścicieli blogów) http://fashion-style-sparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super bransoletka!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bransoletka, widzialam takie z napisem Miłość na zawsze, czy jakoś tak , bodajże w taxorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Carlie: Oj, to nie wiedziałam:) Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć!
    Trafiłam do Ciebie z forum ModnejPolki i zaobserwowałam :)
    Będę wdzięczna za rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne bransoletka!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your bracelet...really cute.
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! :) Podziwiam wszystkie DIY, jakos sama nie mam cierpliwosci :)
    Zapraszam do siebie na Giveaway! A moze poobserwujemy?

    pozdrawiam!
    www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję ślicznie!

    Thanks a lot! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you sooo much for the follow,dear.^^
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin?
    Let me know follow you then back again.;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna bransoletka ;)

    Obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam cię do Liebster Award, więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks again,for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin #2.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bransoletka :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma to jak DIY, bransoletka bardzo fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi, sweet! Nice blog you have...wanna follow each other?
    just leave me a comment and I'll follow u back!
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny DIy:)czekamy na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej. dodaj mój blog do obserwowanych . ja juz to.zrobiłam ;)

    www.blern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ladny outfit :)

    moze obserwujemy ?;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej, bardzo ładna kurteczka, i ten kolor! super
    Pozdrawiam. :)
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja obserwuje zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. kurteczka pierwsza klasa obserwuje:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz