Przejdź do głównej zawartości

We have autumn


W okresie przejściowym z lata na jesień chętnie sięgam po sweterki i kardigany. Choć moja "kurteczka" z dzisiejszego posta jest dość cienka, to dopasowałam do niej mój jeden z ulubionych dodatków jesieni. Szalik ma ciepłe kolory i jak najbardziej grzeje mnie w chłodne dni:) Buty to nie nowość, ale są dla mnie hitem lata (chodź ostatnio zakładam je bardzo często)! 


I like to wear sweaters in autumn. My jacket from today's post is thin but I wear my favourites add-on: scarf:) Shoes are not new but I love them!:)






Chciałam Was jeszcze zaprosić na mojego tumblra, gdzie dodaję najnowsze i najlepsze zdjęcia z bloga i nie tylko:)


Visit to my tumblr

Street One jacket | Stile Benetton T-shirt | no name scarf | Stradivarius pants | Lita Platform Boots | Funk'n'Soul bag | Pandora bracelet

Komentarze

  1. piękne zdjęcia :) śliczne masz te butki kochana ich kolor to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie urocze ! Typowo jesienne.:)
    Całość bardzo ładna, ale ta sportowa torebka mi tu nie pasuje...:)

    Czekam na kolejne zestawy no i dołączam do grona obserwujących!:) POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wygląda, jednak uważam, ze Sportowa torba nei pasuje do tej stylizacji.

    Obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie i wszystko ze sobą się bosko zgrywa <3 ile zapłaciłaś za te lity ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę ładnie na tym pierwszym zdjęciu. ^^ Bransoletka też jest mega!
    Madzia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wikaa: Dziękuję! Około 120 zł:):)

    Dziękuję za komentarze!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. super buty i bransoletka !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super casualowy zestaw. U Ciebie juz jesien a ja nadal udaje, ze mamy lato hehe, pozdrawiam ciepło, kA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, niesamowita sceneria, pewnie, że obserwujemy ;);*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bransoletka!
    Obserwuję zgodnie z umową :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Przychodzę z modnej polki :) świetny blog.
    http://chocolatte-milkshake.blogspot.com/2012/10/cupcakes.html
    obserwuję i komentuję. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty:)
    czytałam wpis na modnej polce i z chęcią poobserwuje wspólnie:) zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne botki :)


    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje, oczywiście obserwujemy ;)
    świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne buty! jeszcze się takich nie dorobiłam w swojej kolekcji niestety, ale widzę, że nadal wiodą prym na stronach więc nic straconego ;)

    http://bbsbeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są super, uwielbiam ten fason:)

    Trafiłam tu z akcji na Modnej Polce, obserwuję i liczę na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super set i ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Acanthis: Jasne, że tak:):) Dziękuję ślicznie!

    Dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi ;) dziekuje za komentarz. Obserwujemy ? ;)
    Zapraszam ba moje fan paga. Slicznie tu , Bedę czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko świetnie zgrane:) Razem prezentuje się fantastycznie:)
    Jeśli bedziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie http://odysejamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna, jesienna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty równie dobrze sprawdzą się jesienią. :> Zauważyłam,że ten okres przejściowy chyli się ku końcowi. Coraz częściej zakładam grube kurtki. :< Ładne masz włosy, oddaj z połowę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam jeszcze takiego koloru litów, świetne są!


    zapraszam: www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjęcia. Zapraszam do siebie http://makeadifference.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Madia: Zgadzam się, lity świetnie sprawują się jesienią:) Niestety, za niedługo nie obejdzie się bez ciepłych swetrów i kurtek:) Dziękuję!<3

    Dziękuję Wam ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne lity, niestety dla mnie są za wysokie :( bardzo podobają mi się Twoje spodnie, podkreślają twoje kształty! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta sportowa torba mi tu nie pasuje, reszta super;)!

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjne buty!!!!! :) musze chyba sobie takie sprawic :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. slcizny klimat zdjec;)

    pozdrawiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty świetne : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję!:) Już niebawem nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem oczarowana litami <3 maja cudowny kolor !
    a całośc wygląda świetnie :D
    oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi sie :) zapraszam do siebie !:)
    http://panikinga.blogspot.com/ obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gabi: Dziękujęęę! <3
    keen.on.fashion: Pewnie, że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli podoba Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło jak go zaobserwujesz. Jednak ja nie uczestniczę w tej zabawie obserw za obserw :)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne masz te lity! świetny maja kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże lity *.* przepiękne są !
    marzę o takich :D

    świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuje za odwiedzenie mojego bloga. Świetne buty wydłużają Ci nogi i do tego ten kolor ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz