16:38:00

Simple

Dzisiaj bardzo prosty look. Od dawna uwielbiam wszelką prostotę i minimalizm a przede wszystkim wygodę! Ale od jakiegoś czasu zaczęłam szaleć z różnymi dodatkami (i nie tylko!), które fajnie "wykańczają" każdą stylizację. Mam bardzo dużo pomysłów na następne outfity i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się je pokazać.
Bardzo dziękuję za Wasze komentarze! Wszystkie czytam i w miarę na nie odpowiadam :) Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam na mojego formspringa, który znajduje się w zakładkach pod nagłówkiem. Postaram się szybko o nowy post by Was nie zaniedbywać! A tymczasem idę się uczyć, bo od jutra zaczynam pisać próbne egzaminy. Trzymajcie kciuki! :)








H&M T-shirt | Stradivarius pants | no name sweater | No name boots | Cropp Town cap | Reporter (girl zone) scarf | Idpdt jacket | No name ring:):)

50 komentarzy:

  1. fajnie ci w czapach, a pierscionek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny zestaw- wszystko dopracowane. wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękny pierścionek :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. proste, codzienne stylizacje są moją specjalnością i cenię za to blogerów :) idealnie na spacer czy do szkoły :D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny pierścienek :)
    P.S Obserwujemy? :) Bo ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne masz włosy :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie bardzo słabo widać stylizację, ale z tego co widać to bardzo ładnie

    Zapraszam do mnie http://natashke.blogspot.com/ (post z Harper's Bazaar)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny pierścionek, klasa... Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  11. T.S.Z.: Wczoraj dobrze, a dzisiaj było ciężko:( Ale myślę, że nie będzie aż tak źle! :)

    Dziękuję bardzo!
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) A ten pierścionek jest fantastyczny!

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie pierścionek piękny, dodałam blog do obserwowanych i liczę na wzajemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia w lesie są super o tej porze roku. A pierścionek bardzo kojarzy mi się z moim :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. troszeczkę za ciemne zdjęcia ale udało mi się zobaczyć, że zestaw świetnie wykonany! przepiękny pierścionek! stylizacja prosta ale piękna, bardzo podoba mi się twój blog i to, jak go urządziłaś!
    obserwuję :D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  16. prosto i pięknie :) podziwiam, że zdjęłaś kurtę jest masakrycznie zimno na dworze :)


    0bserwuje!
    --------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie prezentujesz się wtym zestawieniu:) Bardzo orginalna i odważna stylizacja.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie www.odysejamodowa.blogspot.com
    Pozdrawiam: K.

    OdpowiedzUsuń
  18. prosto i fajnie !

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek masz piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prosto i bardzo fajnie ! ;) pierścionek piękny ;)
    oczywiście ze obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely pics! I love your ring:)

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Following you on GFC and Bloglovin!

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  23. ANECIA: Dziękuję! Co do zdjęć, to masz rację, są troszkę ciemne. To pewnie dlatego, że wybrałam się później na sesję :D No cóż, następne będą już okej!
    kamila: Poświęcam się dla bloga i czytelników :)

    Dziękuję Wam bardzo!
    Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny pierścionek!! :))

    zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :))
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pierścionek <3

    Zapraszam
    l0vvve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie wychodza zdjecia w lesie :) chyba tylko w takim miejscu podoba mi sie jesien :) masz przepiekny pierscionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie się podobają Twoje loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta K: Na zdjęciach są trochę roztrzepane, no cóż... Dziękujęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Kochana z komentarz :*
    Jasne, ja już obserwuję z przyjemnością :)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierścionek - CUDO! jak wygrzebany ze starej kosmetyczki babci <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania J.: Masz rację! Pierścionek to pamiątka od babci ;) Dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna stylizacja i pierścionek :)
    Obserwuje i liczę na odwzajemnienie ;)
    marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny klimat zdjęć i śliczny pierścionek :)
    Obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia,wspaniała stylizacja i przepiękny pierścionek.:)
    Świetny post i blog oczywiście
    +obserwuję i liczę na rewanżyk u mnie :)hehe
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam.:*

    OdpowiedzUsuń
  36. masz śliczne paznokcie, tylko szkoda, że takie brudne xD
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, muszę Cię zmartwić, bo moje paznokcie nie są tu brudne. Może Ci się tak wydawać przez zdjęcia. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  37. Hey cool blog, your style is amazing and you're so lovely.. Would you like following each other? Let me know answering on my blog..

    xoxo,Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny pierścionek. :) Trafiłam do Ciebie z modnej polki, mam nadzieję, że zajrzysz również do mnie. :)

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki wspaniały ten pierścionek! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Simple

Dzisiaj bardzo prosty look. Od dawna uwielbiam wszelką prostotę i minimalizm a przede wszystkim wygodę! Ale od jakiegoś czasu zaczęłam szaleć z różnymi dodatkami (i nie tylko!), które fajnie "wykańczają" każdą stylizację. Mam bardzo dużo pomysłów na następne outfity i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się je pokazać.
Bardzo dziękuję za Wasze komentarze! Wszystkie czytam i w miarę na nie odpowiadam :) Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam na mojego formspringa, który znajduje się w zakładkach pod nagłówkiem. Postaram się szybko o nowy post by Was nie zaniedbywać! A tymczasem idę się uczyć, bo od jutra zaczynam pisać próbne egzaminy. Trzymajcie kciuki! :)








H&M T-shirt | Stradivarius pants | no name sweater | No name boots | Cropp Town cap | Reporter (girl zone) scarf | Idpdt jacket | No name ring:):)

Share This Article:

CONVERSATION

50 komentarze :

  1. fajnie ci w czapach, a pierscionek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny zestaw- wszystko dopracowane. wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękny pierścionek :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. proste, codzienne stylizacje są moją specjalnością i cenię za to blogerów :) idealnie na spacer czy do szkoły :D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny pierścienek :)
    P.S Obserwujemy? :) Bo ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne masz włosy :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie bardzo słabo widać stylizację, ale z tego co widać to bardzo ładnie

    Zapraszam do mnie http://natashke.blogspot.com/ (post z Harper's Bazaar)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny pierścionek, klasa... Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  11. T.S.Z.: Wczoraj dobrze, a dzisiaj było ciężko:( Ale myślę, że nie będzie aż tak źle! :)

    Dziękuję bardzo!
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) A ten pierścionek jest fantastyczny!

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie pierścionek piękny, dodałam blog do obserwowanych i liczę na wzajemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia w lesie są super o tej porze roku. A pierścionek bardzo kojarzy mi się z moim :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. troszeczkę za ciemne zdjęcia ale udało mi się zobaczyć, że zestaw świetnie wykonany! przepiękny pierścionek! stylizacja prosta ale piękna, bardzo podoba mi się twój blog i to, jak go urządziłaś!
    obserwuję :D

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  16. prosto i pięknie :) podziwiam, że zdjęłaś kurtę jest masakrycznie zimno na dworze :)


    0bserwuje!
    --------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie prezentujesz się wtym zestawieniu:) Bardzo orginalna i odważna stylizacja.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie www.odysejamodowa.blogspot.com
    Pozdrawiam: K.

    OdpowiedzUsuń
  18. prosto i fajnie !

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek masz piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prosto i bardzo fajnie ! ;) pierścionek piękny ;)
    oczywiście ze obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely pics! I love your ring:)

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Following you on GFC and Bloglovin!

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  23. ANECIA: Dziękuję! Co do zdjęć, to masz rację, są troszkę ciemne. To pewnie dlatego, że wybrałam się później na sesję :D No cóż, następne będą już okej!
    kamila: Poświęcam się dla bloga i czytelników :)

    Dziękuję Wam bardzo!
    Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny pierścionek!! :))

    zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :))
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pierścionek <3

    Zapraszam
    l0vvve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie wychodza zdjecia w lesie :) chyba tylko w takim miejscu podoba mi sie jesien :) masz przepiekny pierscionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie się podobają Twoje loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta K: Na zdjęciach są trochę roztrzepane, no cóż... Dziękujęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Kochana z komentarz :*
    Jasne, ja już obserwuję z przyjemnością :)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierścionek - CUDO! jak wygrzebany ze starej kosmetyczki babci <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania J.: Masz rację! Pierścionek to pamiątka od babci ;) Dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna stylizacja i pierścionek :)
    Obserwuje i liczę na odwzajemnienie ;)
    marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny klimat zdjęć i śliczny pierścionek :)
    Obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia,wspaniała stylizacja i przepiękny pierścionek.:)
    Świetny post i blog oczywiście
    +obserwuję i liczę na rewanżyk u mnie :)hehe
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam.:*

    OdpowiedzUsuń
  36. masz śliczne paznokcie, tylko szkoda, że takie brudne xD
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, muszę Cię zmartwić, bo moje paznokcie nie są tu brudne. Może Ci się tak wydawać przez zdjęcia. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  37. Hey cool blog, your style is amazing and you're so lovely.. Would you like following each other? Let me know answering on my blog..

    xoxo,Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny pierścionek. :) Trafiłam do Ciebie z modnej polki, mam nadzieję, że zajrzysz również do mnie. :)

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jaki wspaniały ten pierścionek! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger