20:11:00

Christmas time

Co robicie przed świętami? Jak się do nich przygotowujecie? :) W tym roku wcześnie zabrałam się za porządki, ale i tak jestem z siebie dumna! W końcu jest jakaś okazja by solidnie wysprzątać swój pokój! :) Ale nie tylko porządkami nazywamy święta! Jakiś czas temu rodzice kupili już różne rzeczy na poniedziałkową Wigilię. Na przykład karp już jest zakupiony, choinka stoi na balkonie i tylko czeka aż ją ustroimy i przeróżne smakołyki, które dodajemy do naszych, śląskich makówek :) Jeśli chodzi o słodycze, to muszę się Wam pochwalić moimi dzisiejszymi wypiekami :) W związku z tym, że zaraz będzie Boże Narodzenie upiekłam przedświąteczny piernik! A dokładniej piernik w polewie czekoladowej z migdałami! :) Myślę, że odbiegnięcie od tematu bloga nikogo nie zmartwi, bo można zrobić taki post-przerywnik między stylizacjami, a w dodatku możemy sobie osłodzić ten przedświąteczny czas. Pozdrawiam!:)
PS Zapraszam na fanpage bloga na facebooku!

22 komentarze:

  1. Mmmm wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pysznie, lubię migdały ale niestety nie lubię piec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie ;d
    a ja niestety z powodu uczelni i egzaminów nie miałam za dużo czasu, więc dopiero dziś zabrałam się za sprzątanie i szukanie prezentów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś za piernikami nie przepadam, ale Twój wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj porządki ;< niestety .

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, matko, matko! jaka pychota! :) ciasto wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniam....prześlij mi trochę :)
    Zapraszam na rozdanie : http://www.world-aleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm smakowicie wygląda ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana na moim blogu do liebster award
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. looks amazing!! your blog is very interesting !! would love to follow each other xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm ciasto wygląda przepysznie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i również życzę szczęśliwego nowego!

      Usuń
  13. Mniam! Ale smakowite ciasto. :)
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie się rozpłynęłam... ;) ile tam migdałów *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your outfit, and what a pretty blog. Love this! Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook! If you have bloglovin, we should follow each other!
    xox
    Janicethitran.com
    <3

    OdpowiedzUsuń

Christmas time

Co robicie przed świętami? Jak się do nich przygotowujecie? :) W tym roku wcześnie zabrałam się za porządki, ale i tak jestem z siebie dumna! W końcu jest jakaś okazja by solidnie wysprzątać swój pokój! :) Ale nie tylko porządkami nazywamy święta! Jakiś czas temu rodzice kupili już różne rzeczy na poniedziałkową Wigilię. Na przykład karp już jest zakupiony, choinka stoi na balkonie i tylko czeka aż ją ustroimy i przeróżne smakołyki, które dodajemy do naszych, śląskich makówek :) Jeśli chodzi o słodycze, to muszę się Wam pochwalić moimi dzisiejszymi wypiekami :) W związku z tym, że zaraz będzie Boże Narodzenie upiekłam przedświąteczny piernik! A dokładniej piernik w polewie czekoladowej z migdałami! :) Myślę, że odbiegnięcie od tematu bloga nikogo nie zmartwi, bo można zrobić taki post-przerywnik między stylizacjami, a w dodatku możemy sobie osłodzić ten przedświąteczny czas. Pozdrawiam!:)
PS Zapraszam na fanpage bloga na facebooku!

Share This Article:

CONVERSATION

22 komentarze :

  1. Mmmm wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pysznie, lubię migdały ale niestety nie lubię piec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie ;d
    a ja niestety z powodu uczelni i egzaminów nie miałam za dużo czasu, więc dopiero dziś zabrałam się za sprzątanie i szukanie prezentów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś za piernikami nie przepadam, ale Twój wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj porządki ;< niestety .

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, matko, matko! jaka pychota! :) ciasto wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniam....prześlij mi trochę :)
    Zapraszam na rozdanie : http://www.world-aleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm smakowicie wygląda ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana na moim blogu do liebster award
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. looks amazing!! your blog is very interesting !! would love to follow each other xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm ciasto wygląda przepysznie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i również życzę szczęśliwego nowego!

      Usuń
  13. Mniam! Ale smakowite ciasto. :)
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie się rozpłynęłam... ;) ile tam migdałów *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your outfit, and what a pretty blog. Love this! Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook! If you have bloglovin, we should follow each other!
    xox
    Janicethitran.com
    <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger