Przejdź do głównej zawartości

Happy new year!

Co u Was słychać? Święta, święta i po świętach :) Mam nadzieję, że spędziliście je w miłej i rodzinnej atmosferze tak jak ja. Wybaczcie za taką małą przerwę, ale kiedy były święta odpoczywałam z rodzinką, nadrabiałam swoje zaległości serialowe ale przede wszystkim czytałam Wasze wiadomości, za które wielkie dzięki! :)Zestaw dzisiaj bardzo prosty i wygodny, nawet z moimi wysokimi "kopytkami"! Miałam założyć sukienkę, którą sobie zamówiłam ale niestety plany się zmieniły. No cóż, dzisiejszy post jest ostatnim w 2012 roku. Z okazji zbliżającego się 2013, chciałam życzyć moim czytelnikom spełnienia wszystkich marzeń, wiele sukcesów, udanej zabawy Sylwestrowej oraz oby ten nowy rok, był jeszcze lepszy od tego, którego dziś żegnamy :) Pozdrawiam i do napisania za rok!;-)


Stradivarius T-shirt | Cropp Town skirt | no name socks | Lita Platform Boots | Pandora bracelet

Komentarze

  1. szkoda, że aż bardzo upodabniasz się do Gabi (kolorowadusza) rozmieszczenie bloga i wgl....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie śledzę jej bloga...

      Usuń
  2. Fajne buty - lubie ja u kogos, ale nie wyobrazam sobie ich usiebie ;)

    Pobserwujemy blogi i fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz, świetna bluzeczka. Masz ładne włosy:)
    Zapraszam do siebie:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja również już obserwuję:)

      Usuń
  5. Koszulka jest świetna, kocie oczy są cudne. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszulka !
    super wyglądasz :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny blog.
    Super koszulka
    zapraszam do mnie na tuerica.blogspot.com
    oraz do zaobserwowania :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam fanpage, polubiłam, mam nadzieję, że Ty mnie też :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty!


    Obserwuję i z pewnością będę wpadać częsciej!
    Zapraszam :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Popracuj trochę nad jakością zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia w domu zawsze są gorszej jakości niż te robione na dworze ;) przejrzyj wcześniejsze posty ;-)

      Usuń
  11. Cudowne stylizacje, obserwuję bloga i liczę na rewanż : )

    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nieco odważna stylizacja :D spódniczka wydaje się dość krótka, ale to wcale nie jest złe! wręcz przeciwnie ;) odważne przede wszystkim są te buty! wygodnie się je nosi? nie miałam okazji spróbować ;p całość na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na takie wysokie, to bardzo wygodne :) polecam!

      Usuń
  13. Genialne buty!!!

    W wolnej chwili zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje. znalazłam Cię na MP :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga:)
    Buty mają piękny kolor, a t-shirt super:)
    Obserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie wygladasz :) obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great pics!

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    OdpowiedzUsuń
  18. Your top is adorable!

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica mega(sama mam podobną:) ale polecam do niej górę bez żadnego motywu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. You are absolutely adorable, girl! Loving your outfit!!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely!

    sophie-lm.blogspot.co.uk xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. koszulka jest super, ale wg mnie trochę się gryzie z resztą;) ja wybrałabym chyba inną bluzkę, a może nawet koszulę. i włosy do góry;) ale to moja wizja;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz, niestety staram się nie "obserwować, bo ktoś obserwuje" Zapraszam do obserwacji, jeśli tylko podoba Ci się mój blog. Dobrałabym inną bluzkę, ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej:D Twój blog jest naprawdę bardzo ciekawy i będę tu zaglądać częściej♥
    Zapraszam również do mnie, miło mi by było gdybyś tam zaglądnęła:3
    +obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie;)
    buciki rewelacja!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie nie pasują zakolanka do tego zestawu.
    Ale spódnica przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej, dzieki za odwiedziny :D
    bardzo fajny naglowek :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. T-shirt fajny, ale nie jestem do końca przekonana czy się nadaje na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne buty, bardzo fajny blog;)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz