21:15:00

Jeans forever!

Długo wyczekiwałam mojego upragnionego śniegu i w końcu się doczekałam :) A razem z nim minusowe temperatury. Biały puch leży w moim mieście już od dobrego tygodnia! I bardzo dobrze, bo przypomina nam o zbliżających się świętach. Choć do tej kalendarzowej zimy zostało nam jeszcze trochę czasu, to nawet teraz jest już zimno i trzeba ubierać się warstwami. Zapewne nie mam tylko ja takich dni, że nie wiem rano co na siebie włożyć! :) Wtedy mam do wyboru różne stylizacje a i tak sięgam po niezwykle zwykłego (tak jest!) zestawu, czyli koszuli jeansowej. Moi znajomi znają mnie już z noszenia takiego zestawu na przeróżne sposoby :) I tym razem ich nie zawiodłam i ubrałam do mojej koszuli bezrękawnik, który dodaje pazura! Nie zapomniałam też o moich nowych wygodnych traperach, które ostatnio są dla mnie must have (no bo jakoś trzeba chodzić po tych śnieżnych zaspach i okropnie śliskim lodzie!) :) PS: w dzisiejszym poście bardzo dużo zdjęć! Mam nadzieję, że się spodobają ;)

H&M coat | Stradivarius pants | no name shirt | no name vest | Pull&Bear boots | no name gloves | Funk'n'Soul scarf | ring Iloko

29 komentarzy:

  1. dziekuje za komentarz :)) jasne ze mozemy poobserwowac :) dodaj mjnie na gfc a ja sie zrewanzuje:))) Ewe letsdothecatwalkladies

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwację ?:)
    Jak mnie dodasz to się z rewanżuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i fajnie. w takim bezrękawniku sylwetka korzystnie wygląda.
    Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pierścionek ;)
    ja juz obserwuje od dawna, więc wychodzi na to ze tylko Ty teraz musisz mnie zaobserwować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz! podoba mi się to zestawienie barw i tkanin :)
    Pozdrawiam
    Ps;zaobserwowałam i czekam na twoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje :* ale masz przeuroczy szal, a jeansowa koszula świetnie komponuje się z czernią :) pierścionek to bym Ci porwała - taki śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! uroczy pierścionek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam nosić jeansową koszlę i dość często łączę ją a rózne sposoby:)) świetnie wyglądasz! jasne, że obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowo <3
    http://guidedbyfashion.blogspot.com/2012/12/konkurs-buty-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow masz piękne paznokcie! a i pierścionek taki jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeansy najlepsze. :) Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piękne paznokcie! oddaj ;*


    zapraszam do siebie, może się spodoba i zaobserwujesz: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja <3 Piękne, zadbane paznokcie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Bardzo ładna jeansowa koszula :D. Bardzo ładny pierścionek!! Śliczna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie pierscionek i komin;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dżinsowe koszule :)
    Ładnie się uśmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie. To połączenie dzinsu z kamizelka bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne foty może obserwacja? pozdrawiam http://stylowakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super pierścionek :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach już myślałam patrząc na pierwszy post że nie lubisz się usmiechać:d a tu jednak ;d pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś wyszło :D lubię się uśmiechać :)

      Usuń
  21. Obserwuję, zapraszam :))
    agnesfrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A lovely ring you are wearing! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeans forever!

Długo wyczekiwałam mojego upragnionego śniegu i w końcu się doczekałam :) A razem z nim minusowe temperatury. Biały puch leży w moim mieście już od dobrego tygodnia! I bardzo dobrze, bo przypomina nam o zbliżających się świętach. Choć do tej kalendarzowej zimy zostało nam jeszcze trochę czasu, to nawet teraz jest już zimno i trzeba ubierać się warstwami. Zapewne nie mam tylko ja takich dni, że nie wiem rano co na siebie włożyć! :) Wtedy mam do wyboru różne stylizacje a i tak sięgam po niezwykle zwykłego (tak jest!) zestawu, czyli koszuli jeansowej. Moi znajomi znają mnie już z noszenia takiego zestawu na przeróżne sposoby :) I tym razem ich nie zawiodłam i ubrałam do mojej koszuli bezrękawnik, który dodaje pazura! Nie zapomniałam też o moich nowych wygodnych traperach, które ostatnio są dla mnie must have (no bo jakoś trzeba chodzić po tych śnieżnych zaspach i okropnie śliskim lodzie!) :) PS: w dzisiejszym poście bardzo dużo zdjęć! Mam nadzieję, że się spodobają ;)

H&M coat | Stradivarius pants | no name shirt | no name vest | Pull&Bear boots | no name gloves | Funk'n'Soul scarf | ring Iloko

Share This Article:

CONVERSATION

29 komentarze :

  1. dziekuje za komentarz :)) jasne ze mozemy poobserwowac :) dodaj mjnie na gfc a ja sie zrewanzuje:))) Ewe letsdothecatwalkladies

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwację ?:)
    Jak mnie dodasz to się z rewanżuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i fajnie. w takim bezrękawniku sylwetka korzystnie wygląda.
    Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pierścionek ;)
    ja juz obserwuje od dawna, więc wychodzi na to ze tylko Ty teraz musisz mnie zaobserwować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz! podoba mi się to zestawienie barw i tkanin :)
    Pozdrawiam
    Ps;zaobserwowałam i czekam na twoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje :* ale masz przeuroczy szal, a jeansowa koszula świetnie komponuje się z czernią :) pierścionek to bym Ci porwała - taki śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! uroczy pierścionek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam nosić jeansową koszlę i dość często łączę ją a rózne sposoby:)) świetnie wyglądasz! jasne, że obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowo <3
    http://guidedbyfashion.blogspot.com/2012/12/konkurs-buty-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow masz piękne paznokcie! a i pierścionek taki jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeansy najlepsze. :) Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piękne paznokcie! oddaj ;*


    zapraszam do siebie, może się spodoba i zaobserwujesz: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja <3 Piękne, zadbane paznokcie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Bardzo ładna jeansowa koszula :D. Bardzo ładny pierścionek!! Śliczna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie pierscionek i komin;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam dżinsowe koszule :)
    Ładnie się uśmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie. To połączenie dzinsu z kamizelka bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne foty może obserwacja? pozdrawiam http://stylowakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super pierścionek :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach już myślałam patrząc na pierwszy post że nie lubisz się usmiechać:d a tu jednak ;d pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś wyszło :D lubię się uśmiechać :)

      Usuń
  21. Obserwuję, zapraszam :))
    agnesfrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A lovely ring you are wearing! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger