Przejdź do głównej zawartości

New in

Cześć kochani! W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moją najnowszą biżuterię, którą zakupiłam w ubiegłym weekendzie w sklepie internetowym iloko. Właśnie dzisiaj dostałam paczkę od kuriera i jestem bardzo zadowolona :) Z okazji zbliżających się mikołajek, razem z koleżanką chciałyśmy sprezentować sobie takie małe upominki no i... mamy! ;) Na żywo wyglądają jeszcze lepiej! Stylizację opublikuję jeszcze w tym tygodniu. Miała być wcześniej, ale mam masę obowiązków i nie zawsze mi pasuje i mojemu fotografowi :( Póki co, zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru! ;)


Komentarze

  1. Jejku jakie śliczne,na żywo pewnie jeszcze lepiej.:)
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, delikatna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek jest przepiękny!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek jest przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny pierścionek, taki bardziej elegancki <3 pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pierścionek :)
    ZAPARASZAM DO MNIE ! Diy collar chain :)
    www.paintless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta bransoletka z serduszkiem.
    (Mówi się w ubiegły weekend, a nie "ubiegłym weekendzie")
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj. ciekawy post. obserwuję.
    zapraszam do mnie, nowy cykl na blogu!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny masz ten pierścionek ! może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierścionek rewelacyjny ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest piękna, taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierścień moc! lubię rzucające się w oczy dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny pierścionek :)
    zapraszam do nas
    http://lifetastegreat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladny pierscionek :) bardzo delikatna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pierścień ! też taki chce !!!!!!!!

    zapraszam : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria.
    Masz bardzo zadbane dłonie i piękne paznokcie - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne !
    Zapraszam na mojego bloga :) Tematyka ? Modowy i lifestylowy :)Myślę że przypadnie ci do gustu :)
    http://ann-fashion-model.blogspot.com/
    Pozdrawiam Ann...<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz