Przejdź do głównej zawartości

Pink power

W dzisiejszym poście premierę na blogu ma kurtka Girl Zone, która jest bardzo cieplutka! Teraz żadne mrozy mi nie straszne! :D Można z nią zrobić "czary-mary" i ubierać od wewnętrznej strony, ale też odpinać rękawy, dzięki czemu powstanie bezrękawnik. W dodatku jest w słodkich kolorach, na które czasem trzeba sobie pozwolić! ;) Od jakiegoś czasu bardzo je polubiłam i łącze je tak jak dziś, czyli przez różowe polo i sweterek. Jak dla mnie bomba! ;-) Chciałam się jeszcze pochwalić moimi nowymi kozakami z second handu! Nie spodziewałam się tego, ale są meeega wygodne! 
Miłego tygodnia! <3
PS Przepraszam za paznokcie! :(
Girl Zone jacket | H&M T-shirt and sweater | Stradivarius pants | SH boots | Funk'n'Soul bag and scarf | Pandora bracelet

Komentarze

  1. Bransoletka śliczna, sweterek i koszula jest mega <3 a butki też sympatyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszula.
    Zapraszam na konkurs
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie sweterka z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja.
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie ciepła ;) Wybaczamy te paznokcie, swoją drogą ładny kolor lakieru , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie kochana wyglądasz!:) Buciki skradły mi serducho<3 Świetny blog!:))

    U mnie konkurs do wygrania piękna biżuteria!
    Daj swojemu szczęściu szansę:
    http://holdmelikeapillow.blogspot.com/2013/01/konkurs-wygraj-bizuterie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za odwiedziny, oczywiście obserwuję i czekam na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny nagłówek! oryginalny!
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, bez wahania zagłosowałam na Ciebie w Konkursie na Bloga Roku. Mogę liczyć na rewanż? Treść J00393 Numer 7122

    OdpowiedzUsuń
  11. okropne. W ogóle tego nie można nazwać stylizacją. To jest ubranie w stylu lat 90tych z jakiejś zapyziałej wsi. Ciuchy niedobrane,brzydkie po prostu,w dodatku te odrapane paznokcie. Bleh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu musi się podobać :)

      Usuń
    2. Bardzo śmieszy mnie ten komentarz, a najzabawniejsze jest w nim to, że z anonimka to każdy ma odwagę ;P

      Usuń
    3. Może nie tak agresywnie, ale zgadzam się z Anonimowym...

      Usuń
    4. koleżanka wyżej tylko wyraziła swoją opinię :)

      Usuń
  12. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,
    prosiłaś o komentarz co sądzę o Twojej stylizacji :) Myślę że powinnaś większą uwagę przykładać do detali, skoro robisz zdjęcia zbliżeń dłoni to warto wcześniej pomalować paznokcie;
    Powodzenia w blogowaniu !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę świetne
    Zapraszam na mojego i liczę na to samo jeśli ci się spodoba
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzi mi bardzo bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszamy na Best Dressed Poland. Myślę , że znadziesz tam wiele inspirujących stylizacji.
    Pozdrawiamy i powodzenia w blogowaniu.

    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, jak ja kocham połączenie sweter+kołnierzyk! Prześlicznie wyglądasz ;) Pozdrawiam, Anika :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ok tylko darowałabym sobie zbliżenia paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny styl, cudowne buty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog!!

    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!

    http://iamtheglory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ależ piękna stylizacja, wyglądasz cudownie :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz