Przejdź do głównej zawartości

Home sweet home

Za oknem szaro buro, straszna odwilż i prawie brak śniegu... No cóż, pogoda nas nie rozpieszcza! Za to ja przygotowałam na bloga zdjęcia z zacisza domowego :) Ten zestaw na pewno Wam jeszcze pokażę, jak zrobi się trochę cieplej :) 

PS Zapraszam Was jeszcze na konkurs! Do wygrania dowolna rzecz ze sklepu Sheinside.com! Po więcej szczegółów zapraszam tutaj! Pamiętajcie, aby wygrać trzeba spełnić wszystkie zasady! Wyniki ogłoszę w następnym tygodniu!!
Esprit shirt | Bershka shorts | Lita Platform Boots

Komentarze

  1. Dawno mnie tu u Ciebie nie było i widzę wiele zmian! Przede wszystkim nowy nagłówek jest boski! Szybko się rozwijasz, a te domowe zdjęcia są genialne! Oby więcej takich połączeń, bo korzystnie w nich wyglądasz :)

    Pozdrawiam,
    Paula
    www.jadorecestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko czekać na podmuch ciepłego, wiosennego wiaterku! :)
    Marzę by zrzucić z siebie te miliony warstw!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buciki <3 bardzo ładnie wyszły te zdjęcia w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy look, buty wymiatają!

    dołaczam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo :) woj. śląskie, a Ty skąd? :)
    Ładnie ubrana jesteś, popracuj jeszcze nad jakością zdjęć i będzie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ze Śląska :) Zdjęcia w domu są zawsze gorszej jakości :( a te na dworze już nie-zobacz poprzednie posty :)

      Usuń
  6. ajajajaj <3
    boskie buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne butyyy ! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, fajny blog:) Obserwuję i zapraszam do mnie:) Jeśli masz ochotę to również na facebook:) Pozdrawia
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszula :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, przepięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lity !
    Natalia z http://guidedbyfashion.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jak mam Ci to powiedzieć,ale...
    masz cudowny nagłówek i przepięknie wyglądasz! Kocham lity,ale dopiero uczę się na nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne buciki, ich kolor cudowny!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog (:
    obserwuję i likuje zapraszam do siebie
    pozdrawiam bb

    OdpowiedzUsuń
  15. błaaagam. Ogłoś już wyniki :)
    Strasznie długo każesz nam czekać. A ja zaglądam na Twoją stronę kilka razy dziennie i czekam na te nieszczęsne wyniki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo? Konkurs trwa od tamtego tygodnia :) Spokojnie! :D

      Usuń
    2. wyniki! http://mowminessa.blogspot.com/2013/01/giveaway.html

      Usuń
  16. hej, trafiłam tu z Modnej Polki, świetny blog, zapraszam do siebie i do wzajemnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. love lit as! and the style of your photos <3 so nice
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog, będę zaglądała częściej :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, co za piękne buty!!! Jestem w nich totalnie zakochana<33

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  20. AAAjć Świetny blog , będę tu częstym gościem .
    Liczę oczywiście na rewanż ; d
    Zapraszam na mojego bloga http://loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie sobie wyglądasz;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, fajnie :)
    Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty ! :)
    Wgl. wyglądasz ślicznie :)
    fajne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    U mnie na blogu rozdanie z Firmoo :)
    Zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty, buty, buty<3

    u mnie na blogu konkurs:
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za odwiedziny ;) śliczny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  26. buty są super, ale dla mnie już się przejadły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam zdjęcia z domowego zacisza

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że takie ciemne zdjęcia, mało widać

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne te buciki :)
    P.S Obserwuję i proszę o rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam domowe zdjęcia ;)

    zapraszam do siebie na konkurs http://divafashioon.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-msdressy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor spodenek, lubię buty pomimo że coraz więcej osób je ma:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! świetne spodenki!

    http://milovblog.blogspot.com/
    http://www.milov.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham te buty ;d mam takie czerwone

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny kolor paznokci :)



    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga
    zapraszam na nowy post

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne zdjęcia, lity boskie *.*



    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. ładna ta koszula ;))
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz cudownie <3 a ja zapraszam do siebie, u mnie rozdanie - do wygrania voucher 30$ na wybrane przez siebie okulary ;)

    http://no-more-surprises.blogspot.com/2013/02/firmoo-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  38. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide
    credit and sources back to your webpage? My blog site is in the very same niche as yours and my users would definitely benefit
    from some of the information you provide here.

    Please let me know if this okay with you. Cheers!


    my weblog; Black Colored Contacts
    Also see my website > Hollow Ichigo Contact Lenses

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty! <3 + Zazdroszczę Ci włosów :c

    Obserwujemy? :)
    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. buty cudo trafilam tu z modej polki i dodaje do obserowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne lity :>

    zapraszam do siebie i do obserwowanych :*
    http://success-bestrevenge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz