18:33:00

Giveaway!

Witam kochani! W związku z nadchodzącymi świętami Wielkanocnymi przygotowałam dla Was małą niespodziankę, o której wspomniałam już w poprzednim poście. Dzisiaj macie okazję zgłosić się do przedświątecznego konkursu, który organizuje sklep Shoes in the city. Do wygrania będzie dowolnie wybrana para butów z tego sklepu!
Co należy zrobić?
3. Dodać do obserwowanych mojego bloga
4. Zostawić komentarz pod tym postem z Waszym adresem mailowym i linkiem do butów, które najbardziej Wam się spodobały oraz uzasadnieniem, dlaczego chciałybyście dostać takie buty

Najlepsza odpowiedź wygrywa, a żeby wygrać, trzeba spełnić wszystkie warunki! Wyniki konkursu ogłoszę na początku kwietnia! Życzę powodzenia i wesołych świąt wszystkim! :)

Wyniki:
Konkurs wygrywa Magdalena C. ! :-) Gratulacje!

70 komentarzy:

  1. Natalia
    nat.mint.girl@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65
    Bardzo spodobały mi się te buty, ponieważ są w moim ulubionym czerwonym kolorze, który idealnie nadaje się do noszenia na wiosnę. Posiadają również ćwieki, które skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. katarzyna.biedronka@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-black-pu-305
    Wybrała te buty, ponieważ są w czarnym, uniwersalnym kolorze, dzięki czemu pasują do wszystkiego. Dodatkowo są w bardzo modnym kształcie i posiadają wysoki obcas, który dodaje wzrostu i kobiecości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-breckelle-angie-09-yellow-233

    Na wiosnę powinno porzucić się szarości i czerń, a zakładać kolory. Mój ulubiony wiosenny kolor to żółty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty skradły moje serce. Są niezwykle oryginalne, w 100% w moim stylu. Nie da się w nich przejść niezauważonym!
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-summer10-american-flag-201

    natalia51001@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. dominikamuszynska@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-a%C5%BCurowe-af-79-312

    Wybrałam te buty, ponieważ są bardzo klasyczne. Są delikatne. I odpowiadają mojej naturze. Mogłabym w nich chodzić do szkoły, którą kończę już za miesiąc. Jestem w klasie maturalnej, potrzebują komfortu, swobody i wygody. Muszę czuć się w czymś dobrze, by móc skupić się na nauce. Buty te są idealnym rozwiązaniem na chłodniejsze letnie wieczory, kiedy to spędza się czas przy ogniskach. Kojarzą mi się także ze spacerami po plaży w niezbyt upalne dni. Chciałabym móc przemierzać w nich świat. Mój nowy świat, który stworzę opuszczając mój rodzinny dom. Byłyby to nowe buty, w których postawiłabym swoje pierwsze kroki w nowym mieście. Wtedy już na zawsze kojarzyłyby mi się z przygodą i wyzwaniem. Mogłyby stać się moimi najlepszymi przyjaciółmi, którzy pomagaliby przetrwać każdy ciężki dzień.

    Pozdrawiam! : *

    OdpowiedzUsuń
  6. kasiazalewska09@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65

    Bardzo chciałabym dostać te buty, ponieważ są one, swoim kolorem oznaką wiosny. Może w ten sposób, spacerując w nich po lesie sprowadzę tę upragnioną pogodę.:)W dodatku są one ozdobione ćwiekami do których mam ogromną słabość.
    Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. maja8666@interia.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65
    Wybrałam te buty, ponieważ urzekły mnie swoim rockowym wcieleniem. Mają super ćwieki i cudowny kolor. Idealne na fajny spacer i imprezę. Dodadzą pazura każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te sandały za minimalizm.
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-rig2-black-196
    Magda
    magda.kostrzewa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. marriedwithfashion@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314
    Postawiłam na klasyczne,krótkie kalosze.. Dlaczego ?? Za oknem pada śnieg, tak naprawdę nie wiadomo kiedy przestanie: ( kalosze idealnie przydadzą się na odwilż oraz na wiosenne deszcze. Bez trudu będę mogła wybrać się na spacer lub do sklepu bez obaw o mokre stópki : )

    Pozdrawiam , Magdalena mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy konkurs, życzę wszystkim powodzenia! Nie biorę udziału :3
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fioletka21@interia.eu
    Ola F
    http://shoesinthecity.pl/inne/balerinki-pal-101-creamcoral-110
    Wybrałam te buty, ponieważ są delikatne, dziewczęce i urocze. Mają nosek w innym kolorze, co jest bardzo modne. Będą idealnie pasować do wielu wiosennych i letnich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. dkkosciolek@gmail.com
    Dominika K
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-s3478-4-black-81 mega kobiecy prezent na moje 18 urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia D.
    kasia7824@onet.pl
    Wybrałam: http://shoesinthecity.pl/koturny/koturny-6855-coralblue-canvas-174

    Jeśli chodzi o buty, to najbardziej cenię wygląd i wygodę. Uwielbiam koturny, ponieważ dodają kobiecie cm, wydłużają nogi i wyglądają pięknie do sukienek, spódnic czy krótkich szortów. Te mają przepiękny kolor, który idealnie nadaje się na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamila B (na fb CurlyFashion)
    kamila.yk5@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-lmz1-coral-193

    Mam już dość zimy! Ciągle śnieg, zimno, ciemno, zawierucha. Nie ma słońca, ciepła, wolności ani szaleństwa. A przez to nie ma symbolu lata - truskawek! Tych pysznych, posiekanych w plasterki o słodkim zapachu beztroskich wakacji. Połączonych z białą jak chmurka śmietaną i przezroczystym jak woda w jeziorze cukrem. Co zrobić, aby mieć lato w środku zimy? Założyć buty w truskawkowym kolorze, położyć się pod grzejącą lampą UV i popijać kolorowe drinki z parasolką. Niech zima wie, że się jej nie boimy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. katarzynaa.zalewska@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-apricot-306
    Chciałabym dostać te buty, ponieważ idealnie pasowałyby mi do sukienki, którą planuję założyć w dniu urodzin ;)
    Poza tym marzą mi się takie pudrowe szpilki, bo są uniwersalne i pasują praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. do kiedy dokładnie trwa konkurs? Bo początek kwietnia zaczyna sie już jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki przewiduję w pierwszym tygodniu kwietnia

      Usuń
  17. http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-lmz1-coral-193

    Na koralowe koturny nadszedł czas,
    Bo wiosna powita każdą z nas.
    Pastelowe barwy zawitają wszędzie,
    Nareszcie na ulicach kolorowo będzie!
    Koral, błękit, mięta i beż,
    Różowe i żółte neony też.
    Koralowe koturny na wiosnę mi się marzą,
    Bo wszyscy na ulicy je spojrzeniem obdarzą.
    Właśnie dlatego chciałabym je dostać,
    I nowej modzie na wiosnę sprostać :)

    Pozdrawiam ! :))




    OdpowiedzUsuń
  18. dominika.zgodzaj@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-wysokie-smiths-navy-209

    Trampki są obowiązkowym elementem garderoby. Wygodne i zawsze modne. Aż wstyd się przyznać, że nie posiadam takich w swojej kolekcji. Te są w klasycznym granatowym kolorze i można je praktycznie nosić do wszystkiego. Ja już widzę je w stylizacji: spódnica z eko-skóry + luźna biała koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://shoesinthecity.pl/botki/botki-f8101-black-suede-309
    marta.gladykowska@gmail.com

    Uwielbiam prostotę i minimalizm ale także błysk i lekką ekstrawagancję. Uważam, że te buty świetnie łączą te oba style i rewelacyjnie je wyrażają. Pasują zarówno do prostej stylizacji jak i wystrzałowej kreacji.

    Obserwuję jako Fashion is my passion - Marta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:D Właśnie weszłam na Twojego bloga, bo byłaś na moim z czego bardzo się cieszę i zaproponowałaś mi ten konkurs. Chętnie wezmę w nim udział. Bardzo fajny blog !
    _
    dianiczna189@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/inne/trampki-niskie-smiths-red-206

    Bardzo bym chciała mieć takie buty. Uważam że są śliczne i wyrażają mój charakter. Od kilku miesięcy poszukuję podobnych jednak póki co mnie nie stać, a mama no niestety nie chcę się przekonać. Będę bardzo zadowolona jeśli je otrzymam. Myślę, że te trampki będą idealne na naszą polską wiosnę ;)

    Obserwuję jako - Diana W u
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia
    kwiat3331@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/inne/creepers-rva1-cream-suede-128

    Te buty są przepiękne, ich kolor pasowałby do wielu stylizacji, poza tym należy pamiętać, że creepersy sa teraz bardzo modne. Jasny kolor pasowałby na wiosnę, lato a nawet jesień. Jak widzę na zdjęciu, są dobrze wykonane. Jest mój numer 40 więc z tym także nie będzie problemu. Aktualnie poszukuje creepersów wszędzie, w każdym sklepie, ale nigdy nie ma mojego rozmiaru. Nigdy nic nie wygrałam, nie mam do tego szczęścia. Więc byłoby miło wygrać takie extra buty. ŚWIETNY BLOG! POZDRAWIAM I BĘDĘ ODWIEDZAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sezon SS'13 to kwitnąca łąka w energię i optymizm. W takim czasie preferuję wygodę i street style. Doskonałym odpowiednikiem niebiańskiej wygody są białe trampki. Przypominają białą chmurę mknącą po pastelowym niebie. To doskonała alternatywa dla mknącej na deskorolce mnie, na rampie pomalowanej przez ulicznych artystów graffiti. Czego więcej chcieć? Aha. No i ten kultowy model trampek. Doskonałość! To typ energii jaka mnie rozpiera w wiosenno - letnim sezonie...
    agawnuczek@gmail.com
    Agata W.
    polubiłam jako Shiny C.
    http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-niskie-smiths-white-207

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. katemagazine@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314

    No cóż każdy samochodowiec zmienia opony na letnie.. Ja tez pragnę zmienić ogumienie, gdyż w starych niestety bieżnik się starł

    OdpowiedzUsuń
  30. magdalena.cichy.39@facebook.com
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-black-pu-305

    Z góry bardzo przepraszam, że nie jestem na siebie zalogowana, ale nie mam teraz takiego dostępu aczkolwiek bardzo bym chciała się zgłosić :) Mam nadzieję, że nie będzie to jakiś problem?
    Ze sklepu Shoes in the city wybrałam te oto klasyczne, czarne szpileczki. W domu nie mam dużo butów, a takich (aż głupio się przyznać!) już w szczególności.. Zawsze muszę pożyczać od swojej mamy. Za niedługo rozpoczynają mi się egzaminy a ja sama nie mam żadnego pojęcia, jakie wybiorę buty. Pomyślałam, że mogę skorzystać z tej okazji, jakiej jest organizowany konkurs na Twoim blogu. Czarne, eleganckie szpilki będą moimi pierwszymi! :) Będą też wprost idealne na różne okazje, a mianowicie np. na moje egzaminy, o których już pisałam, bo trzeba być ubranym na galowo. Bardzo chciałabym je mieć! Przeznaczę na nie specjalne miejsce w mojej szafie! Mam nadzieję, że moje prośby, jak i sytuacja zostaną zrozumiane i być może to mi się poszczęści...:-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  32. http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314
    catwalkq@wp./pl

    Odpowiedź jest prosta. Chciałabym buty, dzięki którym znajdę komfort już za pierwszym PODEJŚCIEM... takie, które wiedzą co chodzi po mojej głowie oraz sprawiają, że nogi odgrywają rolę główną i na pewno nie pozostaną niezauważone... Moda i wygoda muszą IŚĆ w parze i ja właśnie o takich kaloszkach marzę :) Poza tym pragnę, aby to była kobiecość z przytupem, odzwierciedlająca, to co mi w duszy gra... No cóż, mówiąc krótko ;) wybieram buty, z którymi zawsze dobrze wyjdę :P

    OdpowiedzUsuń
  33. zanka88@onet.eu
    http://shoesinthecity.pl/inne/balerinki-pal-101-creamcoral-110
    Przedstawiam Wam buty jak marzenie i zdania nigdy o nich nie zmienię. Ona się na tle innych wyróżniają i każde inne ze wstydu się przy niej chowają. Wszystkie przy nich podeszwy swe czerwienią i całe ze wstydu od spodu do czubka się rumienią. Aż im paski opadają z rozpaczy, że ich słabą jakość ktoś wreszcie zobaczy. Skóra im się na boczkach jeży i nie mają nadziei, że w ich piękno ktoś jeszcze uwierzy. Nawet obcas z tego układu się oddelegowuje, łamie się i obronną formę przyjmuje. Sprzączki i zamki też już zrozumiały, że w taki beznadziejny układ się wszyć dały. A one przy tych wszystkich marnych kopiach są jak damy, eleganckie, piękne i lekką tajemnicą owiane.

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam na bloga temat wiara!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy ogłosisz wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden tydzień minął, drugi tydzień minął i nadal nic ;)

      Usuń
    2. szkoda, że nie zauważyłeś wyników :(

      Usuń
  37. artemisu@onet.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-ideal-f8101-khaki-pu-104

    Wybrałam te buty, ponieważ są bardzo wygodne i świetnie prezentują się praktycznie w każdej stylizacji. Kolor który wybrałam jest neutralny, ale to czyni go perełką która powinna zagościć w szafie każdej kobiety pragnącej dobrze wyglądać. Te lity z pewnością podkreślą mój styl i osobowość. Są po prostu piękne. Posiadam już jedne - różowe, ale ten kolor jest po prostu bajeczny i pragnę by zagościł w mojej szafie. Wokalista mojego ulubionego zespołu mówi "dreams come true" więc może moje marzenie o posiadaniu właśnie tych butów spełni się? Uczynilibyście mnie najszczęśliwszą kobietą stąpającą po tej ziemi gdybym mogła je wygrać. Są po prostu idealne dla mnie, jak druga połowa.

    OdpowiedzUsuń
  38. seell0@o2.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-f8101-black-suede-309

    Moim marzeniem jest wygranie tych butów, gdyż są piękne i praktyczne. Idealne na codzienne wyjścia, ale także na większe imprezy. Wygodne, ale jednocześnie dodają kilkanaście cm, a w moim przypadku jest to wskazane (mam niecałe 160cm wzrostu :(). Przyglądam im się od dłuższego czasu i mam nadzieję, że kiedyś dołączą do mojej skromnej kolekcji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. wyniki za kilka dni :)

      Usuń
    2. kilka dni już minęło ;)

      Usuń
  40. http://shoesinthecity.pl/botki/botki-ideal-f8101-khaki-pu-104

    Nikt nie wyrazi sprzeciwu
    że asortyment sklepu jest GODNY PODZIWU
    buty STYLEM i DOBRĄ CENĄ zdumiewają
    i nie jednego klienta przyciągają!

    Asortyment sklepu jest ogromny
    i do tego taki nieskromny
    buty szyk i elegancję w sobie mają
    stuprocentową gwarancję na sukces dają!

    Już od dawna al'a lity w moje łaski się wdały
    od pierwszego momentu serce rozkochały
    kolce, dżety, ćwieki - moje wymarzone
    wprost dla mnie stworzone!

    Już myślę do czego je założę
    nie jeden ciekawy outfit z nimi ułożę
    spacer, kino – randka udana
    jedynie czego mi brakuje to tylko wygrana!

    shoesinthecity świetną nagrodę nam gwarantuję
    za co ja bardzo dziękuję
    już tylko mój email pozostawiam
    alllisha15@gmail.com - i w pas się kłaniam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca skopiowana i wielokrotnie używana w konkursach !!!!

      np tutaj
      http://divanaurlopie.blogspot.com/2012/08/wygraj-bon-na-buty-w-sarenzapl.html

      ale wystarczy wkleic pierwszze kilka werswó

      Usuń
    2. dziękuję za informację!

      Usuń
    3. skopiowana, ale własna. regulamin tego nie przewiduje.

      Usuń
    4. może to i twoja wypowiedz ale bez kitu ileż można czytaż w kółko to samo ?
      wymyśliła byś coś nowego a nie do 10 konkursów wklejasz ten sam tekst
      litości

      Usuń
  41. czekamy na wyniki, ponieważ pierwszy tydzień kwietnia już upłynął i chyba znów mijach się z regulaminem, który sama ustaliłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak tylko mogę, bądźcie wyrozumiali! ;-)

      Usuń
    2. trudno jest wybrać tylko jedną pracę, bo z czystym sumieniem mówię, że konkurencja jest wielka! jest mnóstwo wspaniałych prac! i jak to powiadają 'za długie czekanie, dobre śniadanie!' :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. dziękuję za zrozumienie ;)

      Usuń
    4. 50 komentarzy można przeczytać w godzinę, drugą godzinę można przeznaczyć na wyznaczenie zwycięzcy ...

      a ty ponad tydzień sprawdzasz i sprawdzasz ...
      pewnie po końca miesiąca ci z tym zejdzie ;)

      Usuń
    5. przepraszam bardzo, nie siedzę na blogu 24h, mam też inne obowiązki... jest tyle fajnych odpowiedzi i aż trudno wybrać :) prosiłabym o zrozumienie! A swojego faworyta już mam ;-)

      Usuń
    6. prowadzisz bloga więc pasowało by tu być chociaż godzinę dziennie a nie raz na tydzień ...

      Usuń
  42. Bardzo fajny bloga :)
    Zapraszam do mnie : :) http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Opinie recenzje kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka-sale/cz%C3%B3%C5%82enka-llw1-nude-137

    Uzasadnienie?
    Trudno jest mi się przekonać do butów na wysokich obcasach. Przechodzę koło sklepowych witryn, podziwiam je i nadal nie widzę w nich siebie ponieważ nie potrafię w takich chodzić, do tej pory ani razu nie miałam wysokich butów na nogach.
    Te czółenka byłyby moimi pierwszymi, przyjemnie wygranymi butami i wstępem mam nadzieję, do tego miłego uczucia jakie podobno towarzyszy noszeniu wysokich obcasów. Kolory tych akurat są jak najbardziej moje, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-sp0202-yellow-90
    Hexa.whwt@onet.pl
    Wybrałam właśnie te buciki, ponieważ mają świetny kolor, który jest bardzo modny w tym sezonie. Poza tym buty te będą mi bardzo pasowały do żółtego sweterka. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. balaczka@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-a%C5%BCurowe-k100-black-310

    Wybrałam te buty, ponieważ poza tym że mają świetny fason i wzór to już tak naprawdę mam masę pomysłów na stylizacje do nich;) Wiem, że dobrze by mi służyły, ponieważ sama również projektuję ciuchy i na pewno coś ciekawego bym do nich uszyła:) jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale optymistycznie mam nadzieję, że ten dzień kiedyś nadejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i kiedy te wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno są :) zobacz na końcu tego posta!

      Usuń
  47. Hi darling... I'm following you on GFC and Bloglovin! And I liked you FB page.... now is your turn!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  48. CZY MI SIĘ WYDAJE, CZY JEDYNĄ MAGDALENĄ C. JEST ANONIM??
    PRZECIEŻ W KONKURSIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ TYLKO PUBLICZNI OBSERWATORZY!
    ZNÓW ŁAMIESZ ZASADY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj co napisała w komentarzu! Spełnia wszystkie warunki, a jeśli napisała jako anonim to nie widzę problemu. A Ty dlaczego piszesz jako anonim?

      Usuń
    2. racja . wszystkie możliwe zasady złamałaś, bo co je piszesz skoro do żadnej się nie stosujesz ?

      Usuń
    3. Którą zasadę złamałam..?

      Usuń
  49. JEDNYM SŁOWEM - ŻAL ...

    OdpowiedzUsuń

Giveaway!

Witam kochani! W związku z nadchodzącymi świętami Wielkanocnymi przygotowałam dla Was małą niespodziankę, o której wspomniałam już w poprzednim poście. Dzisiaj macie okazję zgłosić się do przedświątecznego konkursu, który organizuje sklep Shoes in the city. Do wygrania będzie dowolnie wybrana para butów z tego sklepu!
Co należy zrobić?
3. Dodać do obserwowanych mojego bloga
4. Zostawić komentarz pod tym postem z Waszym adresem mailowym i linkiem do butów, które najbardziej Wam się spodobały oraz uzasadnieniem, dlaczego chciałybyście dostać takie buty

Najlepsza odpowiedź wygrywa, a żeby wygrać, trzeba spełnić wszystkie warunki! Wyniki konkursu ogłoszę na początku kwietnia! Życzę powodzenia i wesołych świąt wszystkim! :)

Wyniki:
Konkurs wygrywa Magdalena C. ! :-) Gratulacje!

Share This Article:

CONVERSATION

70 komentarze :

  1. Natalia
    nat.mint.girl@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65
    Bardzo spodobały mi się te buty, ponieważ są w moim ulubionym czerwonym kolorze, który idealnie nadaje się do noszenia na wiosnę. Posiadają również ćwieki, które skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. katarzyna.biedronka@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-black-pu-305
    Wybrała te buty, ponieważ są w czarnym, uniwersalnym kolorze, dzięki czemu pasują do wszystkiego. Dodatkowo są w bardzo modnym kształcie i posiadają wysoki obcas, który dodaje wzrostu i kobiecości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-breckelle-angie-09-yellow-233

    Na wiosnę powinno porzucić się szarości i czerń, a zakładać kolory. Mój ulubiony wiosenny kolor to żółty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty skradły moje serce. Są niezwykle oryginalne, w 100% w moim stylu. Nie da się w nich przejść niezauważonym!
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-summer10-american-flag-201

    natalia51001@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. dominikamuszynska@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-a%C5%BCurowe-af-79-312

    Wybrałam te buty, ponieważ są bardzo klasyczne. Są delikatne. I odpowiadają mojej naturze. Mogłabym w nich chodzić do szkoły, którą kończę już za miesiąc. Jestem w klasie maturalnej, potrzebują komfortu, swobody i wygody. Muszę czuć się w czymś dobrze, by móc skupić się na nauce. Buty te są idealnym rozwiązaniem na chłodniejsze letnie wieczory, kiedy to spędza się czas przy ogniskach. Kojarzą mi się także ze spacerami po plaży w niezbyt upalne dni. Chciałabym móc przemierzać w nich świat. Mój nowy świat, który stworzę opuszczając mój rodzinny dom. Byłyby to nowe buty, w których postawiłabym swoje pierwsze kroki w nowym mieście. Wtedy już na zawsze kojarzyłyby mi się z przygodą i wyzwaniem. Mogłyby stać się moimi najlepszymi przyjaciółmi, którzy pomagaliby przetrwać każdy ciężki dzień.

    Pozdrawiam! : *

    OdpowiedzUsuń
  6. kasiazalewska09@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65

    Bardzo chciałabym dostać te buty, ponieważ są one, swoim kolorem oznaką wiosny. Może w ten sposób, spacerując w nich po lesie sprowadzę tę upragnioną pogodę.:)W dodatku są one ozdobione ćwiekami do których mam ogromną słabość.
    Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. maja8666@interia.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botek-12wd-03-red-65
    Wybrałam te buty, ponieważ urzekły mnie swoim rockowym wcieleniem. Mają super ćwieki i cudowny kolor. Idealne na fajny spacer i imprezę. Dodadzą pazura każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te sandały za minimalizm.
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-rig2-black-196
    Magda
    magda.kostrzewa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. marriedwithfashion@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314
    Postawiłam na klasyczne,krótkie kalosze.. Dlaczego ?? Za oknem pada śnieg, tak naprawdę nie wiadomo kiedy przestanie: ( kalosze idealnie przydadzą się na odwilż oraz na wiosenne deszcze. Bez trudu będę mogła wybrać się na spacer lub do sklepu bez obaw o mokre stópki : )

    Pozdrawiam , Magdalena mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy konkurs, życzę wszystkim powodzenia! Nie biorę udziału :3
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fioletka21@interia.eu
    Ola F
    http://shoesinthecity.pl/inne/balerinki-pal-101-creamcoral-110
    Wybrałam te buty, ponieważ są delikatne, dziewczęce i urocze. Mają nosek w innym kolorze, co jest bardzo modne. Będą idealnie pasować do wielu wiosennych i letnich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. dkkosciolek@gmail.com
    Dominika K
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-s3478-4-black-81 mega kobiecy prezent na moje 18 urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia D.
    kasia7824@onet.pl
    Wybrałam: http://shoesinthecity.pl/koturny/koturny-6855-coralblue-canvas-174

    Jeśli chodzi o buty, to najbardziej cenię wygląd i wygodę. Uwielbiam koturny, ponieważ dodają kobiecie cm, wydłużają nogi i wyglądają pięknie do sukienek, spódnic czy krótkich szortów. Te mają przepiękny kolor, który idealnie nadaje się na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamila B (na fb CurlyFashion)
    kamila.yk5@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-lmz1-coral-193

    Mam już dość zimy! Ciągle śnieg, zimno, ciemno, zawierucha. Nie ma słońca, ciepła, wolności ani szaleństwa. A przez to nie ma symbolu lata - truskawek! Tych pysznych, posiekanych w plasterki o słodkim zapachu beztroskich wakacji. Połączonych z białą jak chmurka śmietaną i przezroczystym jak woda w jeziorze cukrem. Co zrobić, aby mieć lato w środku zimy? Założyć buty w truskawkowym kolorze, położyć się pod grzejącą lampą UV i popijać kolorowe drinki z parasolką. Niech zima wie, że się jej nie boimy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. katarzynaa.zalewska@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-apricot-306
    Chciałabym dostać te buty, ponieważ idealnie pasowałyby mi do sukienki, którą planuję założyć w dniu urodzin ;)
    Poza tym marzą mi się takie pudrowe szpilki, bo są uniwersalne i pasują praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. do kiedy dokładnie trwa konkurs? Bo początek kwietnia zaczyna sie już jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki przewiduję w pierwszym tygodniu kwietnia

      Usuń
  17. http://shoesinthecity.pl/sanda%C5%82y/sanda%C5%82y-lmz1-coral-193

    Na koralowe koturny nadszedł czas,
    Bo wiosna powita każdą z nas.
    Pastelowe barwy zawitają wszędzie,
    Nareszcie na ulicach kolorowo będzie!
    Koral, błękit, mięta i beż,
    Różowe i żółte neony też.
    Koralowe koturny na wiosnę mi się marzą,
    Bo wszyscy na ulicy je spojrzeniem obdarzą.
    Właśnie dlatego chciałabym je dostać,
    I nowej modzie na wiosnę sprostać :)

    Pozdrawiam ! :))




    OdpowiedzUsuń
  18. dominika.zgodzaj@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-wysokie-smiths-navy-209

    Trampki są obowiązkowym elementem garderoby. Wygodne i zawsze modne. Aż wstyd się przyznać, że nie posiadam takich w swojej kolekcji. Te są w klasycznym granatowym kolorze i można je praktycznie nosić do wszystkiego. Ja już widzę je w stylizacji: spódnica z eko-skóry + luźna biała koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://shoesinthecity.pl/botki/botki-f8101-black-suede-309
    marta.gladykowska@gmail.com

    Uwielbiam prostotę i minimalizm ale także błysk i lekką ekstrawagancję. Uważam, że te buty świetnie łączą te oba style i rewelacyjnie je wyrażają. Pasują zarówno do prostej stylizacji jak i wystrzałowej kreacji.

    Obserwuję jako Fashion is my passion - Marta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:D Właśnie weszłam na Twojego bloga, bo byłaś na moim z czego bardzo się cieszę i zaproponowałaś mi ten konkurs. Chętnie wezmę w nim udział. Bardzo fajny blog !
    _
    dianiczna189@gmail.com
    http://shoesinthecity.pl/inne/trampki-niskie-smiths-red-206

    Bardzo bym chciała mieć takie buty. Uważam że są śliczne i wyrażają mój charakter. Od kilku miesięcy poszukuję podobnych jednak póki co mnie nie stać, a mama no niestety nie chcę się przekonać. Będę bardzo zadowolona jeśli je otrzymam. Myślę, że te trampki będą idealne na naszą polską wiosnę ;)

    Obserwuję jako - Diana W u
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia
    kwiat3331@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/inne/creepers-rva1-cream-suede-128

    Te buty są przepiękne, ich kolor pasowałby do wielu stylizacji, poza tym należy pamiętać, że creepersy sa teraz bardzo modne. Jasny kolor pasowałby na wiosnę, lato a nawet jesień. Jak widzę na zdjęciu, są dobrze wykonane. Jest mój numer 40 więc z tym także nie będzie problemu. Aktualnie poszukuje creepersów wszędzie, w każdym sklepie, ale nigdy nie ma mojego rozmiaru. Nigdy nic nie wygrałam, nie mam do tego szczęścia. Więc byłoby miło wygrać takie extra buty. ŚWIETNY BLOG! POZDRAWIAM I BĘDĘ ODWIEDZAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sezon SS'13 to kwitnąca łąka w energię i optymizm. W takim czasie preferuję wygodę i street style. Doskonałym odpowiednikiem niebiańskiej wygody są białe trampki. Przypominają białą chmurę mknącą po pastelowym niebie. To doskonała alternatywa dla mknącej na deskorolce mnie, na rampie pomalowanej przez ulicznych artystów graffiti. Czego więcej chcieć? Aha. No i ten kultowy model trampek. Doskonałość! To typ energii jaka mnie rozpiera w wiosenno - letnim sezonie...
    agawnuczek@gmail.com
    Agata W.
    polubiłam jako Shiny C.
    http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-niskie-smiths-white-207

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. katemagazine@wp.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314

    No cóż każdy samochodowiec zmienia opony na letnie.. Ja tez pragnę zmienić ogumienie, gdyż w starych niestety bieżnik się starł

    OdpowiedzUsuń
  30. magdalena.cichy.39@facebook.com
    http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka/cz%C3%B3%C5%82enka-ideal-s3477-5-black-pu-305

    Z góry bardzo przepraszam, że nie jestem na siebie zalogowana, ale nie mam teraz takiego dostępu aczkolwiek bardzo bym chciała się zgłosić :) Mam nadzieję, że nie będzie to jakiś problem?
    Ze sklepu Shoes in the city wybrałam te oto klasyczne, czarne szpileczki. W domu nie mam dużo butów, a takich (aż głupio się przyznać!) już w szczególności.. Zawsze muszę pożyczać od swojej mamy. Za niedługo rozpoczynają mi się egzaminy a ja sama nie mam żadnego pojęcia, jakie wybiorę buty. Pomyślałam, że mogę skorzystać z tej okazji, jakiej jest organizowany konkurs na Twoim blogu. Czarne, eleganckie szpilki będą moimi pierwszymi! :) Będą też wprost idealne na różne okazje, a mianowicie np. na moje egzaminy, o których już pisałam, bo trzeba być ubranym na galowo. Bardzo chciałabym je mieć! Przeznaczę na nie specjalne miejsce w mojej szafie! Mam nadzieję, że moje prośby, jak i sytuacja zostaną zrozumiane i być może to mi się poszczęści...:-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  32. http://shoesinthecity.pl/botki/kaloszki-sztyblety-t8448-black-314
    catwalkq@wp./pl

    Odpowiedź jest prosta. Chciałabym buty, dzięki którym znajdę komfort już za pierwszym PODEJŚCIEM... takie, które wiedzą co chodzi po mojej głowie oraz sprawiają, że nogi odgrywają rolę główną i na pewno nie pozostaną niezauważone... Moda i wygoda muszą IŚĆ w parze i ja właśnie o takich kaloszkach marzę :) Poza tym pragnę, aby to była kobiecość z przytupem, odzwierciedlająca, to co mi w duszy gra... No cóż, mówiąc krótko ;) wybieram buty, z którymi zawsze dobrze wyjdę :P

    OdpowiedzUsuń
  33. zanka88@onet.eu
    http://shoesinthecity.pl/inne/balerinki-pal-101-creamcoral-110
    Przedstawiam Wam buty jak marzenie i zdania nigdy o nich nie zmienię. Ona się na tle innych wyróżniają i każde inne ze wstydu się przy niej chowają. Wszystkie przy nich podeszwy swe czerwienią i całe ze wstydu od spodu do czubka się rumienią. Aż im paski opadają z rozpaczy, że ich słabą jakość ktoś wreszcie zobaczy. Skóra im się na boczkach jeży i nie mają nadziei, że w ich piękno ktoś jeszcze uwierzy. Nawet obcas z tego układu się oddelegowuje, łamie się i obronną formę przyjmuje. Sprzączki i zamki też już zrozumiały, że w taki beznadziejny układ się wszyć dały. A one przy tych wszystkich marnych kopiach są jak damy, eleganckie, piękne i lekką tajemnicą owiane.

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam na bloga temat wiara!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy ogłosisz wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden tydzień minął, drugi tydzień minął i nadal nic ;)

      Usuń
    2. szkoda, że nie zauważyłeś wyników :(

      Usuń
  37. artemisu@onet.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-ideal-f8101-khaki-pu-104

    Wybrałam te buty, ponieważ są bardzo wygodne i świetnie prezentują się praktycznie w każdej stylizacji. Kolor który wybrałam jest neutralny, ale to czyni go perełką która powinna zagościć w szafie każdej kobiety pragnącej dobrze wyglądać. Te lity z pewnością podkreślą mój styl i osobowość. Są po prostu piękne. Posiadam już jedne - różowe, ale ten kolor jest po prostu bajeczny i pragnę by zagościł w mojej szafie. Wokalista mojego ulubionego zespołu mówi "dreams come true" więc może moje marzenie o posiadaniu właśnie tych butów spełni się? Uczynilibyście mnie najszczęśliwszą kobietą stąpającą po tej ziemi gdybym mogła je wygrać. Są po prostu idealne dla mnie, jak druga połowa.

    OdpowiedzUsuń
  38. seell0@o2.pl
    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-f8101-black-suede-309

    Moim marzeniem jest wygranie tych butów, gdyż są piękne i praktyczne. Idealne na codzienne wyjścia, ale także na większe imprezy. Wygodne, ale jednocześnie dodają kilkanaście cm, a w moim przypadku jest to wskazane (mam niecałe 160cm wzrostu :(). Przyglądam im się od dłuższego czasu i mam nadzieję, że kiedyś dołączą do mojej skromnej kolekcji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. wyniki za kilka dni :)

      Usuń
    2. kilka dni już minęło ;)

      Usuń
  40. http://shoesinthecity.pl/botki/botki-ideal-f8101-khaki-pu-104

    Nikt nie wyrazi sprzeciwu
    że asortyment sklepu jest GODNY PODZIWU
    buty STYLEM i DOBRĄ CENĄ zdumiewają
    i nie jednego klienta przyciągają!

    Asortyment sklepu jest ogromny
    i do tego taki nieskromny
    buty szyk i elegancję w sobie mają
    stuprocentową gwarancję na sukces dają!

    Już od dawna al'a lity w moje łaski się wdały
    od pierwszego momentu serce rozkochały
    kolce, dżety, ćwieki - moje wymarzone
    wprost dla mnie stworzone!

    Już myślę do czego je założę
    nie jeden ciekawy outfit z nimi ułożę
    spacer, kino – randka udana
    jedynie czego mi brakuje to tylko wygrana!

    shoesinthecity świetną nagrodę nam gwarantuję
    za co ja bardzo dziękuję
    już tylko mój email pozostawiam
    alllisha15@gmail.com - i w pas się kłaniam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca skopiowana i wielokrotnie używana w konkursach !!!!

      np tutaj
      http://divanaurlopie.blogspot.com/2012/08/wygraj-bon-na-buty-w-sarenzapl.html

      ale wystarczy wkleic pierwszze kilka werswó

      Usuń
    2. dziękuję za informację!

      Usuń
    3. skopiowana, ale własna. regulamin tego nie przewiduje.

      Usuń
    4. może to i twoja wypowiedz ale bez kitu ileż można czytaż w kółko to samo ?
      wymyśliła byś coś nowego a nie do 10 konkursów wklejasz ten sam tekst
      litości

      Usuń
  41. czekamy na wyniki, ponieważ pierwszy tydzień kwietnia już upłynął i chyba znów mijach się z regulaminem, który sama ustaliłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak tylko mogę, bądźcie wyrozumiali! ;-)

      Usuń
    2. trudno jest wybrać tylko jedną pracę, bo z czystym sumieniem mówię, że konkurencja jest wielka! jest mnóstwo wspaniałych prac! i jak to powiadają 'za długie czekanie, dobre śniadanie!' :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. dziękuję za zrozumienie ;)

      Usuń
    4. 50 komentarzy można przeczytać w godzinę, drugą godzinę można przeznaczyć na wyznaczenie zwycięzcy ...

      a ty ponad tydzień sprawdzasz i sprawdzasz ...
      pewnie po końca miesiąca ci z tym zejdzie ;)

      Usuń
    5. przepraszam bardzo, nie siedzę na blogu 24h, mam też inne obowiązki... jest tyle fajnych odpowiedzi i aż trudno wybrać :) prosiłabym o zrozumienie! A swojego faworyta już mam ;-)

      Usuń
    6. prowadzisz bloga więc pasowało by tu być chociaż godzinę dziennie a nie raz na tydzień ...

      Usuń
  42. Bardzo fajny bloga :)
    Zapraszam do mnie : :) http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Opinie recenzje kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://shoesinthecity.pl/cz%C3%B3%C5%82enka-sale/cz%C3%B3%C5%82enka-llw1-nude-137

    Uzasadnienie?
    Trudno jest mi się przekonać do butów na wysokich obcasach. Przechodzę koło sklepowych witryn, podziwiam je i nadal nie widzę w nich siebie ponieważ nie potrafię w takich chodzić, do tej pory ani razu nie miałam wysokich butów na nogach.
    Te czółenka byłyby moimi pierwszymi, przyjemnie wygranymi butami i wstępem mam nadzieję, do tego miłego uczucia jakie podobno towarzyszy noszeniu wysokich obcasów. Kolory tych akurat są jak najbardziej moje, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://shoesinthecity.pl/tenis%C3%B3wki/trampki-sp0202-yellow-90
    Hexa.whwt@onet.pl
    Wybrałam właśnie te buciki, ponieważ mają świetny kolor, który jest bardzo modny w tym sezonie. Poza tym buty te będą mi bardzo pasowały do żółtego sweterka. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. balaczka@gmail.com

    http://shoesinthecity.pl/botki/botki-a%C5%BCurowe-k100-black-310

    Wybrałam te buty, ponieważ poza tym że mają świetny fason i wzór to już tak naprawdę mam masę pomysłów na stylizacje do nich;) Wiem, że dobrze by mi służyły, ponieważ sama również projektuję ciuchy i na pewno coś ciekawego bym do nich uszyła:) jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale optymistycznie mam nadzieję, że ten dzień kiedyś nadejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i kiedy te wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno są :) zobacz na końcu tego posta!

      Usuń
  47. Hi darling... I'm following you on GFC and Bloglovin! And I liked you FB page.... now is your turn!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  48. CZY MI SIĘ WYDAJE, CZY JEDYNĄ MAGDALENĄ C. JEST ANONIM??
    PRZECIEŻ W KONKURSIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ TYLKO PUBLICZNI OBSERWATORZY!
    ZNÓW ŁAMIESZ ZASADY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj co napisała w komentarzu! Spełnia wszystkie warunki, a jeśli napisała jako anonim to nie widzę problemu. A Ty dlaczego piszesz jako anonim?

      Usuń
    2. racja . wszystkie możliwe zasady złamałaś, bo co je piszesz skoro do żadnej się nie stosujesz ?

      Usuń
    3. Którą zasadę złamałam..?

      Usuń
  49. JEDNYM SŁOWEM - ŻAL ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger