Przejdź do głównej zawartości

Review shops

Cześć moi kochani! Brak czasu spowodowany dużą ilością nauki, a na dodatek okropną pogodą zmuszają mnie do zwolnienia z moimi stylizacjami... Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe! Chociaż ostatnio wszystko nadrabiam i niedługo posty będą dodawane regularnie. W związku z tym stwierdziłam, że fajnie byłoby napisać notkę nieco inną, ale także na temat mody. Padło na "przegląd sklepów", w którym pokażę wam rzeczy, które moim zdaniem warto kupić na zbliżającą się wiosnę. Produkty są podlinkowane, żebyście mogli je szybko i łatwo znaleźć. W najbliższym czasie szykuję też dla Was niespodziankę, a mianowicie będzie to kolejny giveaway - ale wszystko w swoim czasie! ;-) Miłego czytania!
1. Parka, to idealna uniwersalna kurteczka, która nie przytłacza sylwetki pofałdowanymi materiałami. Ostatnio stała się bardzo modna, bo jest wygodna i delikatna. Nadaje się na wiosnę i jesień. Do tego posiada skórzane rękawy, które dodają jej charakteru.
2. Delikatna bluzeczka z wzorkami jest bardzo oryginalna i również jest hitem (nie tylko bloggerów)! Można ją nosić do spódniczek ale też i do szortów. Sprawia, że stylizacja jest niebanalna.
3. Spódniczka w różne wzory jest w tym sezonie moim must have. Krótka i obcisła, wręcz idealnie nadaje się na lato. Jest ona jednym z moich lepszych znalezisk i musi się znaleźć w mojej szafie!
Wiosna to idealny czas, na zakup nowej pary spodni. Moim zdaniem powinno się zainwestować w coś oryginalnego a zarazem wygodnego i praktycznego. Wybrałam dla Was 3 pary spodni: pierwsza para z nich ma świetny, beżowy kolor, który jest bardzo praktyczny i oryginalny! Druga para zdobyła moje serce w 100%! Pastele wciąż są modne i dzięki tym barwom wyróżnicie się z tłumu! ;-) Trzecie, dość proste i klasyczne, bo są zwykłe jeansowe. Ale kto powiedział, że klasyka nie jest modna? Wciąż są numerem jeden! Wszystkie spodnie z Zary. Linki do poszczególnych spodni: 1, 2, 3
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, jestem maniaczką w posiadaniu różnych błyskotek! ;) Uwielbiam biżuterię! Ostatnio coraz bardziej podoba mi się złota i znacznie się do niej przekonuję. Właśnie takie dodatki są najmodniejsze oraz dodają pazura naszej stylizacji! Dla przykładu mam dla Was złote, cudne naszyjniki: 1, 2
Pastelowe buty... choć zrobiły "szał" jakiś czas temu uważam, że wciąż są na topie. Mają świetne kolory i na pewno pojawią się w wiosennych stylizacjach. Druga para butów zyskuje dodatkowy punkt za świetną tonację barw + oryginalność! :) Chociaż pierwsze pastelowe koturny znalazłyby też miejsce w mojej szafie... ;-) Linki do butów: 1, 2

PS Jeśli macie do mnie jakieś pytania, to zapraszam na mojego aska ;) Śmiało! ;-)

Komentarze

  1. Spódniczka jest świetna, teraz są modne wzory etnicze :)

    http://kaarolajnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega rzeczy! Szczegolnie ostatnie sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjniki są przewspaniałe! Obserwuję!
    Wpadnij do mnie:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawiłam sobie ostatnio take luźniejsze, dżinsowe portki - mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie bluzeczki i duże naszyjniki ♥
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://fashion-my-passion-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka z pierwszego zdjęcia jest boska:)

    +ja już od dawna obserwuję Twój blog, zajrzyj do mnie:
    http://caths-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :) fajnie go prowadzisz :)
    zapraszam do mnie :) może wzajemna obserwacja ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post ;) dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w 100% pastele są nadal modne i nadal podbijają serca wszystkich blogerek, także moje ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjniki są śliczne chce mieć podobne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne buty.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie zycia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się te ostatnie buciki. ;) całkowicie w moim stylu. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello :) Great post. Love the outfits, shoes and jewelry. Lovely!
    I am now following you via GFC, hope you can follow me back.
    Have a nice day :o)

    xLOVEx http://veronicadelarge.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz