17:37:00

Black

Nie jestem wielką fanką tego, kiedy w stylizacjach występuje jedynie kolor czarny, ale tym razem świadomie i chętnie sięgnęłam po takie połączenie. Czerń pasuje każdemu, ale w przypadku blondynek uroda jest wtedy najlepiej podkreślona, a włosy idealnie oddzielają się od ciemnej całości outfitu. Dla efektu założyłam czarny, futrzany sweter oraz złotą biżuterię, przez co moje włosy zostały świetnie ujęte. Zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy jeszcze prószył śnieg. Dziś już nie ma po nim śladu a w powietrzu czuć upragnioną wiosnę. Nie mogę się doczekać wiosennych temperatur! :) Zobaczcie, kogo spotkałyśmy przy robieniu zdjęć.. :) Miłego dnia! ;-)


 



 
kurtka / jacket - H&M
koszula / shirt - Esprit
sweter / sweater - no name
spodnie / pants - Stradivarius
botki / boots - Clara Barson
szalik / scarf - Reporter
pierścionek / ring - no name
bransoletka / bracelet - Iloko

Chciałam jeszcze przypomnieć, że jeśli macie jakieś pytania to kierujcie je śmiało na mojego aska :)
Zapraszam na FACEBOOKA :-)

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw! Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam taka sama branzoletke,ale gdzies ja posialam hehe :) pierscionek jest sliczny.Fajny zestaw,ale dodalabym wiecej kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) A okolica strasznie podobna do mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula, ja już obserwuję i licze na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, odwdzięczam się ! I dodaje do obserwowanych.
    Bardzo ładnie tak prosto. Spróbuj trochę odważniej ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby taka pogoda do nas nie wróciła ! :*

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ladnie wygladasz,mialam taka sama bransoletke,niestety byla na mnie za duza

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygladasz, bardzo lubie takie zestawy gdzie dominuje czern :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz :) też mam taką bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie dopasowałaś czarną koszule z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. show us a outfit with a small skirt and high heels

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz :)
    Faktycznie, w czarnym wyglądasz bardzo dobrze.
    Ja już obserwowałam.
    Zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sesja i bardzo ładny zestaw. Uwielbiam ciuchy w kolorze czarnym ^^
    Ogólnie przyjemnie tu *.*
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    Dlatego zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony ;>
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny outfit <3 Nosiłabym *,*
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i prosty zestaw.
    Ciekawy blog :)
    www.modny-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog, obserwuje i licze na to samo http://say-yes-to-be-model.blogspot.com/ bardzo ladne zdjecia, fajny zesaw , widze same plusy

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja i fotki ;D Mam takie pytanie, kto jest twoim fotografem? I co polecasz osobie, której nie ma kto robić zdjęć? ;D

    paulowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim fotografem jest przyjaciółka Michalina :) może poproś mamę albo kogoś ze znajomych? :)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz:)
    Pytałaś czy obserwujemy,ja obserwuję już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw ;) Podobają mi się takie 'zwyklaki' ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizacja, dobrze że taka pogoda to już przeszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej! przybywam z modnej polki ;)
    już do chyba kiedyś pisałam, ale muszę jeszcze raz: masz śliczny nagłowek, jest naprawdę oryginalny i zachwycam się nim ktoryś raz :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz w swojej urodzie potencjał!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja :)

    http://emotionses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw, taki na luzie. Uwielbiam takie scenerie- park w tle idealnie wpasował się do klasycznej stylizacji :)
    Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy blog :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz :) Jedynie kurtka mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemny, prosty zestaw i ładna biżuteria. Brakuje mi jednak troszkę czegoś, co "rozjaśniłoby" górę (wiem, że dominacja czerni była zamierzona), ale to takie moje indywidualne odczucie. Ogólnie outfit na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiscie nie lubie zestawu z czernia, ale Twoj nawet mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, niedawno znalazłam twojego bloga i muszę powiedzieć, że jest świetny !!
    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie ;]
    http://life-never-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie Ci w czerni! Koszula świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz ! ) pozdraiwam i obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like this casual look! Your jewelry is awesome! Great pictures!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria szczególnie pierścionek ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny look, bardzo fajny blog będe tu zaglądać częściej ;)
    Pozdrawiam KimStyle

    OdpowiedzUsuń
  36. masz piekne wlosy:) obserwuje z MP;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze się zastanawiam czemu robisz zbliżenia paznokci, które są po prostu nieestetycznie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń

Black

Nie jestem wielką fanką tego, kiedy w stylizacjach występuje jedynie kolor czarny, ale tym razem świadomie i chętnie sięgnęłam po takie połączenie. Czerń pasuje każdemu, ale w przypadku blondynek uroda jest wtedy najlepiej podkreślona, a włosy idealnie oddzielają się od ciemnej całości outfitu. Dla efektu założyłam czarny, futrzany sweter oraz złotą biżuterię, przez co moje włosy zostały świetnie ujęte. Zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy jeszcze prószył śnieg. Dziś już nie ma po nim śladu a w powietrzu czuć upragnioną wiosnę. Nie mogę się doczekać wiosennych temperatur! :) Zobaczcie, kogo spotkałyśmy przy robieniu zdjęć.. :) Miłego dnia! ;-)


 



 
kurtka / jacket - H&M
koszula / shirt - Esprit
sweter / sweater - no name
spodnie / pants - Stradivarius
botki / boots - Clara Barson
szalik / scarf - Reporter
pierścionek / ring - no name
bransoletka / bracelet - Iloko

Chciałam jeszcze przypomnieć, że jeśli macie jakieś pytania to kierujcie je śmiało na mojego aska :)
Zapraszam na FACEBOOKA :-)

Share This Article:

, , , ,

CONVERSATION

45 komentarze :

  1. Bardzo fajny zestaw! Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam taka sama branzoletke,ale gdzies ja posialam hehe :) pierscionek jest sliczny.Fajny zestaw,ale dodalabym wiecej kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) A okolica strasznie podobna do mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula, ja już obserwuję i licze na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, odwdzięczam się ! I dodaje do obserwowanych.
    Bardzo ładnie tak prosto. Spróbuj trochę odważniej ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby taka pogoda do nas nie wróciła ! :*

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ladnie wygladasz,mialam taka sama bransoletke,niestety byla na mnie za duza

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygladasz, bardzo lubie takie zestawy gdzie dominuje czern :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz :) też mam taką bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie dopasowałaś czarną koszule z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. show us a outfit with a small skirt and high heels

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz :)
    Faktycznie, w czarnym wyglądasz bardzo dobrze.
    Ja już obserwowałam.
    Zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sesja i bardzo ładny zestaw. Uwielbiam ciuchy w kolorze czarnym ^^
    Ogólnie przyjemnie tu *.*
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    Dlatego zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony ;>
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny outfit <3 Nosiłabym *,*
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i prosty zestaw.
    Ciekawy blog :)
    www.modny-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog, obserwuje i licze na to samo http://say-yes-to-be-model.blogspot.com/ bardzo ladne zdjecia, fajny zesaw , widze same plusy

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja i fotki ;D Mam takie pytanie, kto jest twoim fotografem? I co polecasz osobie, której nie ma kto robić zdjęć? ;D

    paulowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim fotografem jest przyjaciółka Michalina :) może poproś mamę albo kogoś ze znajomych? :)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz:)
    Pytałaś czy obserwujemy,ja obserwuję już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw ;) Podobają mi się takie 'zwyklaki' ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizacja, dobrze że taka pogoda to już przeszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej! przybywam z modnej polki ;)
    już do chyba kiedyś pisałam, ale muszę jeszcze raz: masz śliczny nagłowek, jest naprawdę oryginalny i zachwycam się nim ktoryś raz :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz w swojej urodzie potencjał!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja :)

    http://emotionses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw, taki na luzie. Uwielbiam takie scenerie- park w tle idealnie wpasował się do klasycznej stylizacji :)
    Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy blog :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz :) Jedynie kurtka mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemny, prosty zestaw i ładna biżuteria. Brakuje mi jednak troszkę czegoś, co "rozjaśniłoby" górę (wiem, że dominacja czerni była zamierzona), ale to takie moje indywidualne odczucie. Ogólnie outfit na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiscie nie lubie zestawu z czernia, ale Twoj nawet mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, niedawno znalazłam twojego bloga i muszę powiedzieć, że jest świetny !!
    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie ;]
    http://life-never-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie Ci w czerni! Koszula świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz ! ) pozdraiwam i obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like this casual look! Your jewelry is awesome! Great pictures!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria szczególnie pierścionek ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny look, bardzo fajny blog będe tu zaglądać częściej ;)
    Pozdrawiam KimStyle

    OdpowiedzUsuń
  36. masz piekne wlosy:) obserwuje z MP;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze się zastanawiam czemu robisz zbliżenia paznokci, które są po prostu nieestetycznie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger