16:52:00

New

Postanowiłam na małe zmiany na blogu i dodałam nowy nagłówek :) Dostałam go jakiś czas temu od jednej czytelniczki :) Bardzo mi się spodobał, bo jest prosty-czyli taki jaki lubię najbardziej. Jeszcze raz bardzo dziękuję! :* Mam nadzieję, że Wam też się spodobał! Tak jak obiecywałam, spodziewajcie się jeszcze nowego postu na weekendzie ;-) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :) Na razie oczekuję na majówkę, by wypocząć od szkoły i egzaminów, w tym czasie mam zamiar dodawać więcej notek, bo prawdopodobnie pogoda ma być piękna! :))

25 komentarzy:

  1. Idealny nagłówek, sama potrzebuję czegoś w takims tylu, ale kompletnie się na tym nie znam haha :)

    obserwuję, uwielbiam twojego bloga :)

    http://kaarolajnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny masz ten nagłówek :)
    jasne, ja już obserwuję, czekam na Ciebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny nagłówek, pewnie teraz jeszcze przyjemniej będzie Ci się pracowało na blogu a i czytelnicy będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten nowy nagłówek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny nagłówek :)
    mam nadzieję że wypoczynek się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagłówek :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny nagłówek! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki;) Nagłówek bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO DZIĘKUJĘ;)

    spoko obserwujemy;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwujemy :* ja już <3
    + śliczny nagłówek..

    xoxo
    Lila

    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny nagłowek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten nowy nagłówek ! Prosty i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok. Możemy obserwować. Już Cię dodaję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba nowy naglowek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny nagłówek!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejku, buty są naprawde bardzo ładne, spodobały mi się ;) Dziękuję za miły komentarz na blogu - jasne , że możemy się obserwować, już to zrobiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne , ja już zaobserwowałam, teraz twoja kolej :)

    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor bluzki jest wspaniały! <3 różowy jest przepięknym kolorem w każdym odcieniu :D
    W spiętych włosach wyglądasz świetnie i śmiało możesz nosić go częściej :)
    Zdjęcia ładne :)
    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń

New

Postanowiłam na małe zmiany na blogu i dodałam nowy nagłówek :) Dostałam go jakiś czas temu od jednej czytelniczki :) Bardzo mi się spodobał, bo jest prosty-czyli taki jaki lubię najbardziej. Jeszcze raz bardzo dziękuję! :* Mam nadzieję, że Wam też się spodobał! Tak jak obiecywałam, spodziewajcie się jeszcze nowego postu na weekendzie ;-) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :) Na razie oczekuję na majówkę, by wypocząć od szkoły i egzaminów, w tym czasie mam zamiar dodawać więcej notek, bo prawdopodobnie pogoda ma być piękna! :))

Share This Article:

, ,

CONVERSATION

25 komentarze :

  1. Idealny nagłówek, sama potrzebuję czegoś w takims tylu, ale kompletnie się na tym nie znam haha :)

    obserwuję, uwielbiam twojego bloga :)

    http://kaarolajnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny masz ten nagłówek :)
    jasne, ja już obserwuję, czekam na Ciebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny nagłówek, pewnie teraz jeszcze przyjemniej będzie Ci się pracowało na blogu a i czytelnicy będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten nowy nagłówek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny nagłówek :)
    mam nadzieję że wypoczynek się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagłówek :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny nagłówek! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki;) Nagłówek bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO DZIĘKUJĘ;)

    spoko obserwujemy;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwujemy :* ja już <3
    + śliczny nagłówek..

    xoxo
    Lila

    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny nagłowek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten nowy nagłówek ! Prosty i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok. Możemy obserwować. Już Cię dodaję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba nowy naglowek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny nagłówek!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejku, buty są naprawde bardzo ładne, spodobały mi się ;) Dziękuję za miły komentarz na blogu - jasne , że możemy się obserwować, już to zrobiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne , ja już zaobserwowałam, teraz twoja kolej :)

    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor bluzki jest wspaniały! <3 różowy jest przepięknym kolorem w każdym odcieniu :D
    W spiętych włosach wyglądasz świetnie i śmiało możesz nosić go częściej :)
    Zdjęcia ładne :)
    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger