22:57:00

Heavy in your arms

Wreszcie udało mi się dodać nowy post! Ostatnio tak dużo się dzieje.. mam nadzieję, że mi to wybaczycie! :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój dosyć słodki zestaw na ciepłe dni. Postanowiłam ubrać przewiewną bluzeczkę, w jednym ze słodszych kolorów ;-) różowy nie jest tylko dla barbie! :P Całość outfitu dopełniłam granatowymi koturnami :) Ostatnio moje stopy muszą trochę odpocząć od wysokich butów, a te są wręcz idealne, bo nie są ani za wysokie ani za niskie.. ;-) Dzisiejsze zdjęcia wykonane tym razem przez moją przyjaciółkę Sandrę :* Uwaga, uwaga - mała zmiana w dzisiejszym poście ;-) macie okazję zobaczyć mnie w spiętych włosach :) wysoki kucyk w upały? Dlaczego nie? :-)

--> FACEBOOK










bluzeczka / shirt - H&M
spodnie / pants - Stradivarius
koturny / wedges - Naomi
torebka / bag - no name
okulary / sunglasses - no name
bransoletka / bracelet - Pandora

53 komentarze:

  1. słodziak ; ** ładnie wyszłaś;** <3 I ładny strój :* tak pyzatym ; D i w spiętych tez ci ładnie ;) ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ty masz śliczne pazurki! w tej stylizacji w sumie najbardziej przykuwają uwagę dodatki - te piękne koturny i bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Ostatnio zaproponowałaś mi obserwowanie, ja już obserwuje Twój blog, a ty mnie jeszcze nie.
    Bardzo ładnie wyglądasz, ślicznie Ci w wysokiej kitce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty, dziewczęcy zestaw idealny na co dzień :)
    Obserwuję Cię już od jakiegoś czasu, teraz dołączyłam do fb :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w bransoletkowym rozdaniu
    http://secondhanddesigner.blogspot.com/2013/05/rozdanie-z-miyaka-bizu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie Ty masz przeeepiękne paznokcie! Przeurocza bluzeczka :)
    Pozdrawiam! <3

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa kolorystyka! dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty ! :) super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog !!!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i paznokcie ;))

    http://forevermorex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie cudowne masz : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki prosty zestawik ;) mógłby być jakąś szalona torebka ;) ale buciki całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stonowanie, ale ładnie! :))
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny uśmiech ... ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka ;**
    Śliczne pazurki ;)
    Zdjęcia <333
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! i bransoletka super ♥
    blog masz świetny :) obserwuję i zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. FAJNA STYLIZACJA I ŚLICZNE PAZURKI :))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINKI NA NASZYM BLOGU...

    POZDRAWIAMY Z TRÓJMIASTA :)))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna bluzka! :) wyglądasz uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz cudowne paznokcie <3 pozdrawiam i obserwuję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie

    Zapraszam Cię na letmelook.blogspot.com
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania koszulka CELINE PARIS

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozytywny zestaw. Mam identyczne buty :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zapraszam do obserwowania- będzie mi niezmiernie miło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma za co. :-)
    Podoba mi się bardzo Twoja bluzka jest prześlicznego koloru. :-)
    Już jestem obserwatorem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się bardzo Twoje buty <3
    Jestem nowa w społeczności, zapraszam do mnie :)
    julcevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz cudowne paznokcie! zazdroszczę!

    http://marionetkamody.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nice top! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sandra jako fotograf się spisała - bardzo słodko wyglądasz na zdjęciach :-) Zapraszam do siebie w wolnej chwili, stworzyłam fanpage na FB i być może teraz łatwiej nam będzie utrzymywać ze sobą kontakt! Niedługo pierwszy filmik z "perełkami" z SH, jestem ciekawa czy interesuje Cię ta tematyka. Pozdrawiam XOXOXO Kitty Glamour

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :)
    Fajne buty ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne masz paznokcie, zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za miłe słowa :). Uwielbiam twoje okulary, szkoda że mi nie pasują. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    http://korsena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog :)
    Obserwujemy tutaj i na bloglovinie?
    Jeśli chcesz możemy też lubić na facebooku.
    Zapraszamy na rozdanie :) Dziś ostatni dzień ;d
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi to every one, because I am truly keen of reading this website's post to be updated on a regular basis. It includes nice material.

    My webpage - Solde Air Max

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki zwyklaczek, ale i tak bardzo ładnie wyglądasz!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne okularki! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Heavy in your arms

Wreszcie udało mi się dodać nowy post! Ostatnio tak dużo się dzieje.. mam nadzieję, że mi to wybaczycie! :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój dosyć słodki zestaw na ciepłe dni. Postanowiłam ubrać przewiewną bluzeczkę, w jednym ze słodszych kolorów ;-) różowy nie jest tylko dla barbie! :P Całość outfitu dopełniłam granatowymi koturnami :) Ostatnio moje stopy muszą trochę odpocząć od wysokich butów, a te są wręcz idealne, bo nie są ani za wysokie ani za niskie.. ;-) Dzisiejsze zdjęcia wykonane tym razem przez moją przyjaciółkę Sandrę :* Uwaga, uwaga - mała zmiana w dzisiejszym poście ;-) macie okazję zobaczyć mnie w spiętych włosach :) wysoki kucyk w upały? Dlaczego nie? :-)

--> FACEBOOK










bluzeczka / shirt - H&M
spodnie / pants - Stradivarius
koturny / wedges - Naomi
torebka / bag - no name
okulary / sunglasses - no name
bransoletka / bracelet - Pandora

Share This Article:

, , ,

CONVERSATION

53 komentarze :

  1. słodziak ; ** ładnie wyszłaś;** <3 I ładny strój :* tak pyzatym ; D i w spiętych tez ci ładnie ;) ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ty masz śliczne pazurki! w tej stylizacji w sumie najbardziej przykuwają uwagę dodatki - te piękne koturny i bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Ostatnio zaproponowałaś mi obserwowanie, ja już obserwuje Twój blog, a ty mnie jeszcze nie.
    Bardzo ładnie wyglądasz, ślicznie Ci w wysokiej kitce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty, dziewczęcy zestaw idealny na co dzień :)
    Obserwuję Cię już od jakiegoś czasu, teraz dołączyłam do fb :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w bransoletkowym rozdaniu
    http://secondhanddesigner.blogspot.com/2013/05/rozdanie-z-miyaka-bizu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie Ty masz przeeepiękne paznokcie! Przeurocza bluzeczka :)
    Pozdrawiam! <3

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa kolorystyka! dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty ! :) super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog !!!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i paznokcie ;))

    http://forevermorex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie cudowne masz : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki prosty zestawik ;) mógłby być jakąś szalona torebka ;) ale buciki całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stonowanie, ale ładnie! :))
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny uśmiech ... ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka ;**
    Śliczne pazurki ;)
    Zdjęcia <333
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! i bransoletka super ♥
    blog masz świetny :) obserwuję i zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. FAJNA STYLIZACJA I ŚLICZNE PAZURKI :))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINKI NA NASZYM BLOGU...

    POZDRAWIAMY Z TRÓJMIASTA :)))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna bluzka! :) wyglądasz uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz cudowne paznokcie <3 pozdrawiam i obserwuję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie

    Zapraszam Cię na letmelook.blogspot.com
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania koszulka CELINE PARIS

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozytywny zestaw. Mam identyczne buty :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zapraszam do obserwowania- będzie mi niezmiernie miło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma za co. :-)
    Podoba mi się bardzo Twoja bluzka jest prześlicznego koloru. :-)
    Już jestem obserwatorem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się bardzo Twoje buty <3
    Jestem nowa w społeczności, zapraszam do mnie :)
    julcevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz cudowne paznokcie! zazdroszczę!

    http://marionetkamody.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nice top! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sandra jako fotograf się spisała - bardzo słodko wyglądasz na zdjęciach :-) Zapraszam do siebie w wolnej chwili, stworzyłam fanpage na FB i być może teraz łatwiej nam będzie utrzymywać ze sobą kontakt! Niedługo pierwszy filmik z "perełkami" z SH, jestem ciekawa czy interesuje Cię ta tematyka. Pozdrawiam XOXOXO Kitty Glamour

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :)
    Fajne buty ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne masz paznokcie, zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za miłe słowa :). Uwielbiam twoje okulary, szkoda że mi nie pasują. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    http://korsena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog :)
    Obserwujemy tutaj i na bloglovinie?
    Jeśli chcesz możemy też lubić na facebooku.
    Zapraszamy na rozdanie :) Dziś ostatni dzień ;d
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi to every one, because I am truly keen of reading this website's post to be updated on a regular basis. It includes nice material.

    My webpage - Solde Air Max

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki zwyklaczek, ale i tak bardzo ładnie wyglądasz!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne okularki! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger