20:21:00

Don't wanna hear your sad songs

Po deszczowym tygodniu w końcu się przejaśniło i mogłyśmy iść na zdjęcia :) W dzisiejszym poście możecie zobaczyć stylizację praktycznie na co dzień ;-) Czasami lubię postawić na wygodę! Moim ostatnim zakupem są spodnie marmurki, na które długo polowałam i w końcu mam takie, jakie chciałam. Tego dnia nie było zimno, więc ubrałam moją czarną ramoneskę, ulubioną koszulkę z lodami i beżowe koturny ze sklepu czasnabuty.pl :) Dobrze wiecie, że lubię wszelkiego rodzaju buty na obcasie i mogłam zakupić kolejne (tym razem wypadło na koturny), które mają kilkanaście centymetrów, a są lekkie i wygodne :) Polecam! Zdjęcia do dzisiejszego postu wykonała ponownie przyjaciółka Sandra :* Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak, jak te poprzednie! :-)

--> FACEBOOK















koszulka / shirt - Benetton To You To
spodnie / pants - Terranova
ramoneska / jacket - Hennes
koturny / wedges - czasnabuty.pl
pierścionki / rings - no name

45 komentarzy:

  1. juz myslalam,ze mamy identyczne spodnie, a tu jednak nie:D ja mam prawie takie same ale z pull&bear :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie. byłam ciekawa jak na żywo prezentują się te koturny z czasnabuty i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie jak ja kocham twój post ;*** i wgl zapomniałam Ci powiedzieć piękna kreacja ; * <3 iiii kocham jak mi pozujesz <3 | Bąbel :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz problem z układaniem włosów, są sianowate, powinnaś się poradzić jakiegoś fryzjera jak je układać. Może jakaś odżywka, albo inny sposób suszenia włosów? Ja też naturalnie mam loki i jak rozczesze tak właśnie wyglądam, ale suszę je zimnym powietrzem w specjalny sposób i są gładkie. Może poczytaj w internecie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak piękne paznokcie, że trudno mi skoncentrować się na czymś innym! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz Kochana!:)
    Pasuje Ci taki styl:)

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie rewelacja,a o paznokciach nie wspominam bo wiem że niemożna. :-)
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Ci kochana, całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna <3
    Twoje pazurki są śliczne <333
    Outfit :**
    Zapraszam: http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny masz kolor paznokci :)
    Spoko możemy poobserwować facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor paznokci jest mega fajny. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne marmurki i świetny kolorek lakieru ;)
    masz śliczny uśmiech ;)
    oczywiście obserwuję i liczę na to samo ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta koszulka ma super klimat, bardzo pozytywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudone masz paznokcie !
    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ale masz świetne pazury! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mi się bardzo podobają ;)
    Ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;>

    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne paznokcie.... ja niestety nadal czekam na słońce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe połączenie, stylizacja niby na luzie, ale wciąż kobieca przez te świetne koturny, nie za wysokie, nie za niskie idealne na spacer :) bardzo fajnie :)

    www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz! jakie pazuuuury długie! :)


    http://delicious-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz przepiękny uśmiech :)) Zakochałam się! I do tego super outfit.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jakie paznokcie naturalne?

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne paznokcie:) i świetny blog. Obserwuję!
    zapraszam do obserwowania : www.alenssi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne spodnie, szukam podobnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszcze paznokci! <33 Swietne buty i akcesoria :) Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super paznokcie! Zapraszam do siebie! http://in-spite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ramoneska i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do wszystkich modowych ekspertek - prezentowana na zdjęciu kurteczka nie przypomina nawet ramoneski. Ramoneska to klasyka mody, jeśli się nie wie jak ona wygląda, warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń

Don't wanna hear your sad songs

Po deszczowym tygodniu w końcu się przejaśniło i mogłyśmy iść na zdjęcia :) W dzisiejszym poście możecie zobaczyć stylizację praktycznie na co dzień ;-) Czasami lubię postawić na wygodę! Moim ostatnim zakupem są spodnie marmurki, na które długo polowałam i w końcu mam takie, jakie chciałam. Tego dnia nie było zimno, więc ubrałam moją czarną ramoneskę, ulubioną koszulkę z lodami i beżowe koturny ze sklepu czasnabuty.pl :) Dobrze wiecie, że lubię wszelkiego rodzaju buty na obcasie i mogłam zakupić kolejne (tym razem wypadło na koturny), które mają kilkanaście centymetrów, a są lekkie i wygodne :) Polecam! Zdjęcia do dzisiejszego postu wykonała ponownie przyjaciółka Sandra :* Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak, jak te poprzednie! :-)

--> FACEBOOK















koszulka / shirt - Benetton To You To
spodnie / pants - Terranova
ramoneska / jacket - Hennes
koturny / wedges - czasnabuty.pl
pierścionki / rings - no name

Share This Article:

, , ,

CONVERSATION

45 komentarze :

  1. juz myslalam,ze mamy identyczne spodnie, a tu jednak nie:D ja mam prawie takie same ale z pull&bear :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie. byłam ciekawa jak na żywo prezentują się te koturny z czasnabuty i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie jak ja kocham twój post ;*** i wgl zapomniałam Ci powiedzieć piękna kreacja ; * <3 iiii kocham jak mi pozujesz <3 | Bąbel :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz problem z układaniem włosów, są sianowate, powinnaś się poradzić jakiegoś fryzjera jak je układać. Może jakaś odżywka, albo inny sposób suszenia włosów? Ja też naturalnie mam loki i jak rozczesze tak właśnie wyglądam, ale suszę je zimnym powietrzem w specjalny sposób i są gładkie. Może poczytaj w internecie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak piękne paznokcie, że trudno mi skoncentrować się na czymś innym! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz Kochana!:)
    Pasuje Ci taki styl:)

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie rewelacja,a o paznokciach nie wspominam bo wiem że niemożna. :-)
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Ci kochana, całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna <3
    Twoje pazurki są śliczne <333
    Outfit :**
    Zapraszam: http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny masz kolor paznokci :)
    Spoko możemy poobserwować facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor paznokci jest mega fajny. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne marmurki i świetny kolorek lakieru ;)
    masz śliczny uśmiech ;)
    oczywiście obserwuję i liczę na to samo ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta koszulka ma super klimat, bardzo pozytywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudone masz paznokcie !
    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ale masz świetne pazury! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mi się bardzo podobają ;)
    Ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;>

    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne paznokcie.... ja niestety nadal czekam na słońce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe połączenie, stylizacja niby na luzie, ale wciąż kobieca przez te świetne koturny, nie za wysokie, nie za niskie idealne na spacer :) bardzo fajnie :)

    www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz! jakie pazuuuury długie! :)


    http://delicious-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz przepiękny uśmiech :)) Zakochałam się! I do tego super outfit.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jakie paznokcie naturalne?

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne paznokcie:) i świetny blog. Obserwuję!
    zapraszam do obserwowania : www.alenssi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne spodnie, szukam podobnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszcze paznokci! <33 Swietne buty i akcesoria :) Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super paznokcie! Zapraszam do siebie! http://in-spite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ramoneska i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do wszystkich modowych ekspertek - prezentowana na zdjęciu kurteczka nie przypomina nawet ramoneski. Ramoneska to klasyka mody, jeśli się nie wie jak ona wygląda, warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger