16:08:00

Live my life

Witajcie kochani! Post miał się ukazać trochę wcześniej, ale nie zdążyłam z obrobieniem zdjęć. Dzisiejsza stylizacja jest dziewczęca, poprzez różowy kolor i "lekką", kwiecistą spódnicę :) Uwielbiam takie zestawienia - są bardzo w moim stylu! :) Spódnicę nabyłam rok temu w sklepie, o dziwo, Cropp Town, bo rzadko co tam kupuję. Chociaż muszę napisać, że jest rewelacyjna i ma swój urok :) Koszula w lekkim różu idealnie pasuje do spódnicy :) Już od dawna chciałam Wam pokazać tą stylizacje i w końcu się udało :) Co do biżuterii, to ubrałam duży pierścionek ze sklepu iloko, sam zestaw jest już w sobie "bogaty" :P Jutro wyjeżdżam na 4 dniową wycieczkę, więc posty dodam jak wrócę :) Mam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia stylizacji :) PS: zapraszam na mojego twittera, na którym będę dodawać mini posty kiedy będę na wycieczce :) Zapraszam do obserwowania! Życzę Wam miłego tygodnia!

--> FACEBOOK






koszula / shirt - H&M
spódnica / skirt - Cropp Town
sandałki / wedges - no name
pierścionek / ring - Iloko

38 komentarzy:

  1. Fajna spódniczka :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pierścionek oraz kolor paznokci ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) fajna spodniczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne paznokcie! spódniczka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ;)
    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja <333
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie, zwiewnie i dziewczęco ;)
    przepiękny pierścionek .!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz uroczo, koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za odwiedziny i miły komentarz;) a co do stylizacji to jest bardzo dziewczeca, uwielbiam kwiatki! I mamy taki sam pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie croppa i tez zadko kiedy tam w ogole wchodze. zazwyczaj omijam szerokim lukiem. sklep nie dla mnie.
    stylizacja fajna, tylko buty bym zmienila.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, już zaobserwowałam, teraz liczę na rewanż:) Masz mega paznokcie, to Twoje naturalne? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje naturalne paznokcie :)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja! Od dawna planuje zakup spódniczki w kwiaty :) Twoja jest urocza! Zapraszam na konkurs z Mosquito.pl , do wgrania edna dowolna, kolorowa rzecz z sklepu ! :) http://monchanvre.blogspot.com/2013/06/letni-konkurs-z-mosquitopl.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, tak dzewczęco :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Bardzo zainteresował mnie twój blog. Czekam z zaciekawieniem na kolejne posty.
    Obserwuję :) Zachęcam do obserwowania mojego :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne połączenie spódniczki i koszuli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie spódnica :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Moża ja też kiedyś odważę się na taką spódniczkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne paznokcie, rzeczywiście i fajna stylizacja ;)

    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. looking really lovely in those floral skirt! <3

    check out my new post featuring SUCK IS FREE label launch in Sydney! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny pierscionek ;)
    No jasne obserwuje czekam na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja :-)
    Zaobserwowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna, kwiecista spódniczka :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pozytywna osóbka z Ciebie:) i może z innej beczki, ale masz śliczne dłonie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. tak, masz piękne dłonie ale przeraźliwe haluksy jak na ten wiek! pora wybrać się do lekarza!

    OdpowiedzUsuń

Live my life

Witajcie kochani! Post miał się ukazać trochę wcześniej, ale nie zdążyłam z obrobieniem zdjęć. Dzisiejsza stylizacja jest dziewczęca, poprzez różowy kolor i "lekką", kwiecistą spódnicę :) Uwielbiam takie zestawienia - są bardzo w moim stylu! :) Spódnicę nabyłam rok temu w sklepie, o dziwo, Cropp Town, bo rzadko co tam kupuję. Chociaż muszę napisać, że jest rewelacyjna i ma swój urok :) Koszula w lekkim różu idealnie pasuje do spódnicy :) Już od dawna chciałam Wam pokazać tą stylizacje i w końcu się udało :) Co do biżuterii, to ubrałam duży pierścionek ze sklepu iloko, sam zestaw jest już w sobie "bogaty" :P Jutro wyjeżdżam na 4 dniową wycieczkę, więc posty dodam jak wrócę :) Mam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia stylizacji :) PS: zapraszam na mojego twittera, na którym będę dodawać mini posty kiedy będę na wycieczce :) Zapraszam do obserwowania! Życzę Wam miłego tygodnia!

--> FACEBOOK






koszula / shirt - H&M
spódnica / skirt - Cropp Town
sandałki / wedges - no name
pierścionek / ring - Iloko

Share This Article:

, , ,

CONVERSATION

38 komentarze :

  1. Fajna spódniczka :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pierścionek oraz kolor paznokci ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) fajna spodniczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne paznokcie! spódniczka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ;)
    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja <333
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie, zwiewnie i dziewczęco ;)
    przepiękny pierścionek .!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz uroczo, koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za odwiedziny i miły komentarz;) a co do stylizacji to jest bardzo dziewczeca, uwielbiam kwiatki! I mamy taki sam pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie croppa i tez zadko kiedy tam w ogole wchodze. zazwyczaj omijam szerokim lukiem. sklep nie dla mnie.
    stylizacja fajna, tylko buty bym zmienila.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, już zaobserwowałam, teraz liczę na rewanż:) Masz mega paznokcie, to Twoje naturalne? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje naturalne paznokcie :)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja! Od dawna planuje zakup spódniczki w kwiaty :) Twoja jest urocza! Zapraszam na konkurs z Mosquito.pl , do wgrania edna dowolna, kolorowa rzecz z sklepu ! :) http://monchanvre.blogspot.com/2013/06/letni-konkurs-z-mosquitopl.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, tak dzewczęco :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Bardzo zainteresował mnie twój blog. Czekam z zaciekawieniem na kolejne posty.
    Obserwuję :) Zachęcam do obserwowania mojego :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne połączenie spódniczki i koszuli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie spódnica :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Moża ja też kiedyś odważę się na taką spódniczkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne paznokcie, rzeczywiście i fajna stylizacja ;)

    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. looking really lovely in those floral skirt! <3

    check out my new post featuring SUCK IS FREE label launch in Sydney! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny pierscionek ;)
    No jasne obserwuje czekam na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja :-)
    Zaobserwowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna, kwiecista spódniczka :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pozytywna osóbka z Ciebie:) i może z innej beczki, ale masz śliczne dłonie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. tak, masz piękne dłonie ale przeraźliwe haluksy jak na ten wiek! pora wybrać się do lekarza!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger