Przejdź do głównej zawartości

Sporty look

Po raz pierwszy na blogu pokazuję zestaw, który jest w 100% sportowy. Nie lubię za bardzo takich stylizacji, ale szczerze mówiąc ten, który sobie skompletowałam bardzo przypadł mi do gustu :) Główną rolę odgrywa tutaj krótka koszulka, która idealnie spisała się w upalny dzień ;-) Do tego dopasowałam moje jeansowe spodenki z wysokim stanem. Muszę Wam powiedzieć, że świetnie się je nosi i jestem bardzo zadowolona! :) Od dłuższego czasu nie pokazywałam Wam na blogu zestawu, w którym są trampki i dziś postanowiłam na małą zmianę ;-) Dopełnieniem zestawu jest mój ostatnio ulubiony skórzany plecaczek :) Mam nadzieję, że spodoba Wam się stylizacja! :) PS: zapraszam na mojego twittera :)

--> FACEBOOK


















koszulka / T-shirt - s.Oliver
spodenki / shorts - STR
trampki / shoes - Esprit
plecak / rucksack - no name
okulary / sunglasses - no name
zegarek / watch - Swarovski
pierścionek / ring - Iloko

Komentarze

  1. Podoba mi się sportowy look mega plecaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na www.PolskieSzafiarki.pl!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem szczerze, że czytając opis myślałam, że na zdjęciach zobaczę koszulkę z numerkiem ;P a tu nie ma ;D zestaw mi się podoba, fajny, luźny, codzienny look, idealny na lato ;) nie zakładałabym tylko skarpetek albo założyłabym stopki, których nie będzie widać ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowe looki są wspaniałe! U Ciebie bardzo mi się podoba krótka bluzka, którą sama z chęcią bym założyła na tańce <3 Ślicznie wyglądasz ;))
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka i piękny pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw sportowy, choć jeśli będziesz biegać, to torebka trochę przeszkadza :D.
    Ładna jesteś <3. Stylizacja też pomysłowa i dopasowana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na sportowo to bardzo fajnie, ale zmieniłabym te adidaski na zwykłe trampki, fajniej by to wyglądało moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko super, tylko nie te buty ;/ nie pasują tu trochę... białe trampki byłyby idealne! pozdrawiam :)
    www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Dziękuję za komentarz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi sie podoba! ale nie mam plaskiego brzucha wiec nie moge tak chodzic:C

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szorty!:) Dodaje do obserwowanych + zapraszam do siebie ♥
    http://pyszalka.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ☻

    OdpowiedzUsuń
  12. Szorty i krotki top? Jestem jak najbardziej na TAK! :)
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajnie ;) Trochę mi tu nie współgra ze wszystkim biżuteria, ale ogólnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you! ♡
    You look so cute, love your shorts :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie, zmieniłabym tylko buty na inne bardziej lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! :) pierścionek jest super ♥
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemny zestaw, w sam raz na spacer :)
    Świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze spodenki, takich właśnie poszukuje, a ogólnie super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta krótka koszulka świetna!! Lubię takie zestawy!!

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia bardzo pozytywne, piękny pierścionek :* I nagłówek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na letnią stylizację.Śliczny pierścionek.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny plecak :)
    popatrzycie na mój blog ?
    http://butelkailist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. koszulka i szorty sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  27. a) lato, czas przemian - IDŹ, DZIECKO DROGIE, NA SIŁOWNIĘ, bo w takim wieku cierpieć na tak cholerny cellulit i nadwagę to naprawdę niezdrowo, ubierz się w ten swój super sportowy look i się przebiegnij zamiast pizdrzyć przed obiektywem
    b) ujebane masz buty, umyj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamiast się załamać - przemyśl to, bo nie każda krytyka, grzeczna czy nie, zawiera ziarno prawdy. :)

      Usuń
  28. Lubie takie sportowe zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten Twój sportowy look. Spodenki są super

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie!
    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonim napisał wyżej dość dobitnie to co myśli, ja komentując blogi też staram się pisać prawdę (może trochę milej). Owszem spodenki są świetne i robią tego sezonu furorę, ale.... nie są dla wszystkich, sama takich nie mam bo wiem że uwydatniają brzuch i powiększają pupę ;/ niestety u Cb zrobiły to samo, a za krótka bluzeczka podkreśliła ten efekt. Sama narażasz się na niemiłe komentarze, a zamiast tego ubierz szorty lekko luźniejsze w nogawkach z niskim stanem, do tego t-shirt oversize i buty sportowe bądź sandały itp. wtedy będziesz wyglądać świetnie i każdy odbierze Cię za osobę świadomą swoich mankamentów, dokonującą świadomych wyborów ;)
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petitea robe noire ma rację :) wystarczy zmienić szory na takie z niskim stanem i będzie fajnie :)

      Usuń
  32. great post!
    Following you now!

    hope you visit my blog & follow too if you like :)
    BlogLovin' | BreezeyBee Blog | Facebook | Twitter
    xoXo

    OdpowiedzUsuń
  33. LOVE LOVE this! such cute shorts! x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny plecak
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Super masz pierścionek ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna stylizacja:)świetne szorty
    gorąco zapraszam w wolnej chwil na mój blog myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog i cudowna stylizacja! idealna na upalne dni! :)
    na pewno tu wpadne i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń


  38. http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny blog:) świetne stylizacje:) a nagłówek bardzo mi się podoba:D
    Pozdrawiam :)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylówka!
    P.S Jesteś na niemodnej polce
    http://niemodnepolki.blogspot.com/2013/06/miss-outfitow-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zmieniłabym jednak buty :) spodenki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobieto! Otrząśnij się, spójrz w lustro i jeszcze raz tak samo, i jeszcze raz zanim zrozumiesz że to ZADEN STYL

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz :)
    Fajne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  44. najgorsze jest to że w tych spodenkach wyraźnie można zobaczyć Twoją waginkę

    OdpowiedzUsuń
  45. Te buty mi tu nie pasują jednak :-)


    www.viki-talks.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ladny pierscionek... obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. szczerze powiedziawszy nic mi tutaj nie pasuje. A szczegolnie buty. Takie spodenki tez nie sa dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś na niemodnych. Wygrałaś gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  49. w sumie kto co lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  51. gratulacje xD wygrałaś na niemodnepolki ahahha

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie zgadzam się z niemodnymi polkami.
    Zapraszam na bloga ślubnego, który prowadzę od niedawna slubnyszyk.pl, porady, inspiracje ślubne itd.

    OdpowiedzUsuń
  54. TO NIE JEST ZADEN STYL! To jest pegerowska stylizacja biednego dziecka z patologicznej rodziny! to wszystko to bazarowe stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne adidasy XD btw.czemu upodabniasz bloga do kolorowej duszy?... pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  56. sorry ze z anonima bo konta nie posiadam. wystawiasz się dziecko na pośmiewisko na twoim miejscu zastanowiłabym się nad wrzucaniem takich zdjęc do sieci bo one juz stąd nie znikną przeciwnie pójdą dalej. dieta. polecam, u mnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  57. to jakaś parodia kolorowejduszy ? bo sorry,jesteś tłusta i masz 0 stylu, w dodatku kopiujesz pozy Gabi

    OdpowiedzUsuń
  58. Sliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierścionek i zegarek..superrr ! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz rozpięty rozporek ;___;.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz