17:41:00

Lace sweater

Witajcie kochani! :) Musicie mi wybaczyć dość długą przerwę, która jest spowodowana moimi wakacyjnymi wyjazdami. Byłam już z przyjaciółmi w Bułgarii, a dzisiaj w nocy wróciłam znad morza, za tydzień czeka mnie jeszcze lot do Niemiec ;-) Wszystkie podróże uwieczniam zdjęciami, które dodaję na mojego twittera, także zapraszam do oglądania :) Być może zrobię dla Was relację z wakacji w Bułgarii, bo posiadam dużo zdjęć :) Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, chciałam Wam pokazać koronkowy sweter, który jest moim absolutnym hitem. Uwielbiam wszystkie koronkowe rzeczy, tym razem padło na te cudeńko :) Noszę go do wszystkiego, ale dziś pokazuję Wam set ze spodenkami :) PS: 12 sierpnia blog obchodził swoje 1 urodziny! :) Dziękuję, że jesteście cały czas ze mną :)

--> FACEBOOK









sweter / sweater - no name
spodenki / shorts - Esprit
koturny / wedges - no name

39 komentarzy:

  1. ßwietne fotki :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice hair! like your hair!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek ! obserwujemy? ja juz, czekam na Ciebie ! :*
    pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź się ogarnij, nogi nieogolone, grube , tłuszcz sie wylewa fuj O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowi wiedzą lepiej ;-)

      Usuń
    2. Brak słów na takich.
      Sweterek jest fajny. Przypomina mi babcine sweterki jakich kiedyś było pełno. Najfajniejsze w tym Twoim są chyba rękawy : )

      Usuń
    3. : ) Dzięki! Ja też chętnie będę wracać : )

      Usuń
  6. Przestań kopiować od Gabrieli Grębskiej! KOPIARA KOPIARA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę podobieństwa... :)

      Usuń
    2. Kup sobie okulary i nie żryj tyle świnio tłusta

      Usuń
  7. Ten sweter jest okropny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestań prowadzić bloga bo się ośmieszasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuj, jakie zęby jak koń! Co za idiotka, grubas

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję dla osoby na górze braku elokwencji i jakiegokolwiek taktu. swoją drogą, świetny sweterek!


    http://madamemarshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz,twoja buźka nie wyszła na zdjęciach za estetycznie,ale i tak jest OK:)
    polecam swój blog modowy :wiewiorella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz zeza grubasie

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze spodenki nosi mutant hahahahaahah

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek mi się nie podoba.wygląda jak od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. droga Nesso, to nie jest koronka, tylko najzwyklejszy w świecie lekko ażurowy sweter. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z osobą wyżej.... mało że słoń to jeszcze nie odróżnia...... kompromitacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam białe swetry! W bieli wygląda się zawsze świeżo!

    U mnie z kolei dzisiaj wakacyjny post - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Cudowny sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ... mojaa ♥♥♥ Kocham ten twoj sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny sweterek!:))

    dziękuję za miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super sweterek, wyglądasz przeuroczo :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla jasności:

    -To jest koronka http://img14.tablica.pl/images_tablicapl/73268421_4_644x461_koronkowa-bluzka-kremowa-ecru-roze-moda.jpg

    -To co masz na sobie nie jest koronką, a dzianiną. Prowadzisz bloga o modzie, więc powinnaś znać różnicę.

    Chamski anonim niech spada na bambus ale fakt faktem, że nie masz swojego stylu ani talentu do tuszowania mankamentów własnej urody. Prowadzenie dobrego bloga o modzie powinno polegać na pokazywaniu niebanalnych stylizacji, takich z własnym pomysłem, i umiejętności dobierania ciuchów do swojej figury i typu urody, a nie na wrzucaniu na siebie wszystkiego jak leci "bo ładne i wszyscy mają taki ciuch/buty" oraz pykaniu 20 takich samych zdjęć. Naprawdę nikogo nie interesuje codzienna stylizacja typu rurki + kurteczka sztruksowa.
    No i serio - nie pasują Ci np. króciutkie szorty i minispódniczki podciągnięte wysoko w talii. Nie i nie. Nawet najładniejszy ciuch oszpeca jeśli nie jest dobrany do danej figury. Sztuką jest wybierać ubrania nie tylko dlatego, że się podobają ale też dlatego, że podkreślają urodę. Przejrzyj sobie internet - jest mnóstwo stron o typach figury (jabłko, gruszka, klepsydra itd.) oraz z poradami o dobieraniu ubrań. Ale to tylko moja rada, oczywiście zrobisz co chcesz...

    Nie chcę po Tobie jeździć, mam nadzieję, że jeszcze się wyrobisz, zwłaszcza że dobra fryzura i trochę makijażu mogłyby zdziałać u Ciebie cuda. A co do figury to nie wydaje Ci się, że serio można by odrobinę schudnąć?

    (Btw, tak, wiem - sama piszę jako anonim, ale nie mam konta na blogspocie i już. Cóż, przynajmniej mówię szczerze co myślę. Z drugiej strony mam wrażenie, że koleżanki - blogerki słodzą ile wlezie tylko po to, się załapać do obserwowanych. Jasne, lepiej bez sensu pochwalić sam sweter zamiast napisać kilka słów prawdy o całokształcie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem w 100%.

      Usuń
  24. SORY NESS :/ MUSIAŁAM :( http://modnapolka.pl/look/27900/title/Live_my_life - http://modnapolka.pl/look/80008/title/Live_my_life to jest niezbity dowód na to że zgapiasz od Gaby z Kolorowej duszy :((

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny sweterek:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lace sweater

Witajcie kochani! :) Musicie mi wybaczyć dość długą przerwę, która jest spowodowana moimi wakacyjnymi wyjazdami. Byłam już z przyjaciółmi w Bułgarii, a dzisiaj w nocy wróciłam znad morza, za tydzień czeka mnie jeszcze lot do Niemiec ;-) Wszystkie podróże uwieczniam zdjęciami, które dodaję na mojego twittera, także zapraszam do oglądania :) Być może zrobię dla Was relację z wakacji w Bułgarii, bo posiadam dużo zdjęć :) Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, chciałam Wam pokazać koronkowy sweter, który jest moim absolutnym hitem. Uwielbiam wszystkie koronkowe rzeczy, tym razem padło na te cudeńko :) Noszę go do wszystkiego, ale dziś pokazuję Wam set ze spodenkami :) PS: 12 sierpnia blog obchodził swoje 1 urodziny! :) Dziękuję, że jesteście cały czas ze mną :)

--> FACEBOOK









sweter / sweater - no name
spodenki / shorts - Esprit
koturny / wedges - no name

Share This Article:

, , , ,

CONVERSATION

39 komentarze :

  1. ßwietne fotki :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice hair! like your hair!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek ! obserwujemy? ja juz, czekam na Ciebie ! :*
    pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź się ogarnij, nogi nieogolone, grube , tłuszcz sie wylewa fuj O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowi wiedzą lepiej ;-)

      Usuń
    2. Brak słów na takich.
      Sweterek jest fajny. Przypomina mi babcine sweterki jakich kiedyś było pełno. Najfajniejsze w tym Twoim są chyba rękawy : )

      Usuń
    3. : ) Dzięki! Ja też chętnie będę wracać : )

      Usuń
  6. Przestań kopiować od Gabrieli Grębskiej! KOPIARA KOPIARA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę podobieństwa... :)

      Usuń
    2. Kup sobie okulary i nie żryj tyle świnio tłusta

      Usuń
  7. Ten sweter jest okropny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestań prowadzić bloga bo się ośmieszasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuj, jakie zęby jak koń! Co za idiotka, grubas

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję dla osoby na górze braku elokwencji i jakiegokolwiek taktu. swoją drogą, świetny sweterek!


    http://madamemarshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz,twoja buźka nie wyszła na zdjęciach za estetycznie,ale i tak jest OK:)
    polecam swój blog modowy :wiewiorella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz zeza grubasie

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze spodenki nosi mutant hahahahaahah

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek mi się nie podoba.wygląda jak od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. droga Nesso, to nie jest koronka, tylko najzwyklejszy w świecie lekko ażurowy sweter. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z osobą wyżej.... mało że słoń to jeszcze nie odróżnia...... kompromitacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam białe swetry! W bieli wygląda się zawsze świeżo!

    U mnie z kolei dzisiaj wakacyjny post - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Cudowny sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ... mojaa ♥♥♥ Kocham ten twoj sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny sweterek!:))

    dziękuję za miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super sweterek, wyglądasz przeuroczo :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla jasności:

    -To jest koronka http://img14.tablica.pl/images_tablicapl/73268421_4_644x461_koronkowa-bluzka-kremowa-ecru-roze-moda.jpg

    -To co masz na sobie nie jest koronką, a dzianiną. Prowadzisz bloga o modzie, więc powinnaś znać różnicę.

    Chamski anonim niech spada na bambus ale fakt faktem, że nie masz swojego stylu ani talentu do tuszowania mankamentów własnej urody. Prowadzenie dobrego bloga o modzie powinno polegać na pokazywaniu niebanalnych stylizacji, takich z własnym pomysłem, i umiejętności dobierania ciuchów do swojej figury i typu urody, a nie na wrzucaniu na siebie wszystkiego jak leci "bo ładne i wszyscy mają taki ciuch/buty" oraz pykaniu 20 takich samych zdjęć. Naprawdę nikogo nie interesuje codzienna stylizacja typu rurki + kurteczka sztruksowa.
    No i serio - nie pasują Ci np. króciutkie szorty i minispódniczki podciągnięte wysoko w talii. Nie i nie. Nawet najładniejszy ciuch oszpeca jeśli nie jest dobrany do danej figury. Sztuką jest wybierać ubrania nie tylko dlatego, że się podobają ale też dlatego, że podkreślają urodę. Przejrzyj sobie internet - jest mnóstwo stron o typach figury (jabłko, gruszka, klepsydra itd.) oraz z poradami o dobieraniu ubrań. Ale to tylko moja rada, oczywiście zrobisz co chcesz...

    Nie chcę po Tobie jeździć, mam nadzieję, że jeszcze się wyrobisz, zwłaszcza że dobra fryzura i trochę makijażu mogłyby zdziałać u Ciebie cuda. A co do figury to nie wydaje Ci się, że serio można by odrobinę schudnąć?

    (Btw, tak, wiem - sama piszę jako anonim, ale nie mam konta na blogspocie i już. Cóż, przynajmniej mówię szczerze co myślę. Z drugiej strony mam wrażenie, że koleżanki - blogerki słodzą ile wlezie tylko po to, się załapać do obserwowanych. Jasne, lepiej bez sensu pochwalić sam sweter zamiast napisać kilka słów prawdy o całokształcie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem w 100%.

      Usuń
  24. SORY NESS :/ MUSIAŁAM :( http://modnapolka.pl/look/27900/title/Live_my_life - http://modnapolka.pl/look/80008/title/Live_my_life to jest niezbity dowód na to że zgapiasz od Gaby z Kolorowej duszy :((

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny sweterek:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger