Przejdź do głównej zawartości

Almost all black everything

Ostatnio gustuję w stylizacjach typu "all black everything", w których specjalnie dominuje czarny kolor. Bardzo spodobało mi się takie rozwiązanie, poza tym jest to świetna opcja dla blondynek, gdzie przedstawiony zostaje kontrast pomiędzy czernią i jasnymi włosami. Dobrze wiecie, że uwielbiam klasę i wszystko co jest minimalistyczne :-) Dzisiaj prezentuje Wam prawie cały czarny look - oprócz plecaka, kurtki i botków :-) Stylizacja nadaje się na co dzień - jest prosta i wygodna, czyli tak jak lubię najbardziej! Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają :-) Jeszcze małe info: tak jak obiecywałam, konkurs pojawi się jeszcze w tym tygodniu na blogu. Pozdrawiam!


koszula / shirt - EDC (Esprit)
legginsy / legginsy - New Yorker
kurtka / jacket - no name
plecak / rucksack - no name
botki / boots - Clara Barson

Komentarze

  1. też lubię czerń ;) ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny to zdecydowanie twój kolor.Piękne tło do zdjęć :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna kurtka
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżinsowa kurtka to fajne przełamanie czerni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna katanka!

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz te swoje włosy; )

    OdpowiedzUsuń
  7. buty zmieniłabym na bardziej rockowe :] Taka stylizacja drapieżna by wyszła.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ) Dzięki Tobie przypomniałam sobie o mojej katanie,zaraz ją wyjmę z szafy :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmień te buty, proszę... Pojawiają się w prawie każdym poście... Reszta całkiem ok, gdyby leginsy nie były za krótkie, wg mnie powinny zakrywać nogę

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja najlepsze buty :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to napisz że już obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) zapraszamy donas konkurs

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam black look:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz, piękne włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs! Tylko dwa proste warunki do spełnienia a nagroda super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. takie klimatyczne zdjęcia, ślicznie wyglądasz, uwielbiam Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw ! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz