21:00:00

Wiosenny FreeStyle

W dniach 1-14 kwietnia można było wziąć udział w konkursie "Wiosenny FreeStyle" dla Silesia City Center. Wystarczyło stworzyć swoją wiosenną stylizację, sfotografować ją na terenie SCC i wysłać na adres mailowy. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam oto mój pomysł. Taka pora roku kojarzy mi się z jasnymi i pastelowymi kolorami. Dzięki nim nasza stylizacja wygląda schludnie i świeżo :-) PS: chciałam Was jeszcze zaprosić na mojego instagrama, którego założyłam jakiś czas temu :-) od teraz możecie mnie również tam spotkać!

 koszula / shirt - H&M
spódnica / skirt - Cropp Town
kurtka / jacket - no name
obcasy / heels - Lasocki

25 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, życze powodzenia w konkursie , obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten motyw kwiatowy, świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica, bardzo lubię kwiatowe printy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, spódniczka jest świetna :)
    ________________________________________
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://nathalies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosennie;-)

    W wolnej chwili zapraszam na www.mayoume.pl

    www.facebook.com/mayoumepl

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca stylizacja. szczególnie podoba mi się spódniczka. Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka :)

    www.kristifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódniczka! Wyglądasz super dziewczęco i wiosennie :) Dziekuje za komentarz u mnie :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Poznaje to miejsce! Silesia w Katowicach. Jesteś z tych okolic :) ?
    _________________________
    Jeżeli tylko będziesz miała czas i ochotę to zaglądnij do mnie;
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza spódniczka!

    A ja zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, zapraszam! :D Świetny look, uwielbiam połączenie spódniczki w kwiatki i jeansowej kurtki :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! bardzo wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka, Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne nogi! Śliczna spódniczka ♥ Zapraszam również do siebie, może przypadnie do gustu ^.^ http://photography-by-mb.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie najlepsza stylizacja :)

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wiosenny FreeStyle

W dniach 1-14 kwietnia można było wziąć udział w konkursie "Wiosenny FreeStyle" dla Silesia City Center. Wystarczyło stworzyć swoją wiosenną stylizację, sfotografować ją na terenie SCC i wysłać na adres mailowy. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam oto mój pomysł. Taka pora roku kojarzy mi się z jasnymi i pastelowymi kolorami. Dzięki nim nasza stylizacja wygląda schludnie i świeżo :-) PS: chciałam Was jeszcze zaprosić na mojego instagrama, którego założyłam jakiś czas temu :-) od teraz możecie mnie również tam spotkać!

 koszula / shirt - H&M
spódnica / skirt - Cropp Town
kurtka / jacket - no name
obcasy / heels - Lasocki

Share This Article:

, , , , , , ,

CONVERSATION

25 komentarze :

  1. ślicznie wyglądasz, życze powodzenia w konkursie , obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten motyw kwiatowy, świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica, bardzo lubię kwiatowe printy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, spódniczka jest świetna :)
    ________________________________________
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://nathalies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosennie;-)

    W wolnej chwili zapraszam na www.mayoume.pl

    www.facebook.com/mayoumepl

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca stylizacja. szczególnie podoba mi się spódniczka. Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka :)

    www.kristifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódniczka! Wyglądasz super dziewczęco i wiosennie :) Dziekuje za komentarz u mnie :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Poznaje to miejsce! Silesia w Katowicach. Jesteś z tych okolic :) ?
    _________________________
    Jeżeli tylko będziesz miała czas i ochotę to zaglądnij do mnie;
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza spódniczka!

    A ja zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, zapraszam! :D Świetny look, uwielbiam połączenie spódniczki w kwiatki i jeansowej kurtki :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! bardzo wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka, Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne nogi! Śliczna spódniczka ♥ Zapraszam również do siebie, może przypadnie do gustu ^.^ http://photography-by-mb.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie najlepsza stylizacja :)

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mów mi Nessa , Blogger