Przejdź do głównej zawartości

Spain

Witajcie kochani! :) Na wstępie chciałam Was przeprosić za dość długą przerwę z blogiem, jak się pewnie domyślacie miałam wakacje, a z tym wiążą się różne wyjazdy i spotkania także nie było nawet czasu na szybkiego posta. Moje wakacje niestety dobiegły już końca i przede mną kolejny rok szkolny - teraz już w 2 klasie liceum :) Mam nadzieję, że to jakoś przetrwam, trzymajcie kciuki! :D W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać zdjęcia z mojej wakacyjnej wyprawy do Hiszpanii. Jakie miejsca odwiedziłam i co zobaczycie poniżej? Zatrzymałam się w popularnym kurorcie, jakim jest Lloret de Mar. Byłam tam pierwszy raz i jestem pewna, że będę tam wracała! Piękne widoki, świetne miasto i słoneczna pogoda sprawiało, że chciało się tam zostać na dłużej :) Miałam również okazję odwiedzenia przepięknej Barcelony: bazylikę Sagrada Familia zaprojektowaną przez Antoniego Gaudiego, stadion piłkarski Camp Nou, na którym są rozgrywane mecze klubu FC Barcelona czy stadion olimpijski w samej Barcelonie i wiele innych. Byłam także w Blanes, gdzie podziwiałam ogrody botaniczne oraz płynęłam statkiem do Tossy de Mar. Wszystkie miejsca, które zobaczyłam wspominam bardzo dobrze i mogę śmiało je Wam polecić! ;) Muszę przyznać, że były to moje najlepiej udane wakacje :) Mam nadzieję, że po obejrzeniu zdjęć nie będziecie musieli się zastanawiać czy warto jest tam pojechać :) Hiszpania jest piękna! Pozdrawiam i zapraszam jeszcze na facebooka i instagrama, a jeśli macie jakieś pytania piszcie na asku bądź tutaj w komentarzu, chętnie odpowiem! :)














































































Komentarze

  1. tylko pozazdrościć!

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Hiszpanię. Tam nikomu się nigdzie nie śpieszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych zdjęć. Ja już tęsknie za latem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaka wspaniala fotorelacja ! Tyle sloonca :D
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! ;)
    Obserwuję i zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na blogu:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki! W Hiszpanii byłam kilka lat temu i się zakochałam - czekam tylko na moment, w którym będę mogła tam wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie , poczułam się jak na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. We wszystkich tych miejscach byłam i bardzo miło je wspominam! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super Spain! obserwuje ,jestem 402
    zapraszam http://roxy24t.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz