Przejdź do głównej zawartości

Halloween!

Od dawna marzyła mi się sesja tematyczna na bloga i w końcu udało mi się ją zrealizować na Halloween. We wszystkich przygotowaniach jak zawsze pomogła mi moja przyjaciółka Victoria (wielkie dzięki kochana!), która robiła za fotografa, makijażystkę oraz zrobiła odpowiednią fryzurę. Jeśli chodzi o wizerunek - nie chciałam jak wszyscy przebierać się za czarownicę czy zombie, mieć za mocny makijaż itp., zdecydowałam się jednak na nieco delikatniejsze rozwiązanie. Mam na sobie czarny sweterek i spódnice baskinkę, co według mnie tworzy ciekawą całość :-) Zobaczcie sami i koniecznie dajcie znać co sądzicie! Mamy nadzieję, że spodoba Wam się taka sesja, ponieważ włożyłyśmy w nią dużo pracy :-) Pozdrawiam!

sweterek / sweater - Oliver
spódnica / skirt - Reserved
rajstopy / tights - no name
botki / boots - Mohito
pierścionek / ring - Iloko

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Świetny klimat :o <3
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit i makijaż w sam raz na halloween, tajemniczy a zarazem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    http://kalaandkalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał spódniczki i ten pierścionek na pewno pasują do 'mrocznej' stylizacji , także gratulacje za wyczucie ! :)
    czarno -białe zdjęcia bardzo dobrze oddały klimat hallowen :)

    Karolina z http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna i świetna sukienka. Pozdrawiam.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) podoba mi się efekt jaki uzyskałaś na włosach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, masz rewelacyjne włoski 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyyglądasz ;-)
    pytałaś o wspólną obserwację :)) ja już dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your lipstick color :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your blouse, it looks incredible on you! xx

    TOPCOAT

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz,piękne wlosy:)
    Odp na Twoje pytanie dot.obserwacji,będzie mi miło,ja już obserwuję Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czarne zestawy :) bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Ale Ty masz kooocie oczy <3

    OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz ;) ciekawa spódnica :)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ;-) pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne zdjęcia!
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny look i klimatyczne zdjecia! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyszły choc mogły być w nieco bardziej mrocznym/ ciemniejszym klimacie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wyglądasz! Do twarzy Ci w takim makijażu :) Pozdrawiam!

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz